MagyarBrands díjat nyert a Zsolnay Negyed

2017. november 17. péntek 07:30

MagyarBrands díjat nyert a Zsolnay Negyed

A „Kiváló Fogyasztói Márka" kategóriában nyerte el a Zsolnay Kulturális Negyed a MagyarBrands 2017 díjat novemberben.  

A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjaz magyar vonatkozású, kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A MagyarBrands-díjazottakhoz olyan márkaértékek kapcsolhatók, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság.

A MagyarBrands rendkívül komplex díj, azt egy márka a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg. Három kategóriában értékelnek: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka. A Zsolnay Kulturális Negyedet a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában ismerték el.

A Szakmai Bizottság által értékelt szempontok az alábbiak voltak:
• Identitás: Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?
• Reputáció: Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?
• Márkaépítés: Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?
Kutatási eredmények alapján értékelt szempontok:
• Tradíció: Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?
• Ismertség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.
• Kedveltség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.

- Nagy örömmel tölt el, hogy a hungarikumként is elismert Zsolnay Kulturális Negyed egyre nagyobb népszerűségnek örvend a helyiek körében, ugyanakkor országos ismertsége és kedveltsége is folyamatosan nő - mondta el Vincze Balázs, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője. Hozzátette: bízik benne, hogy a díj elnyeréséből fakadó új lehetőségek kihasználásával tovább erősíthetik a Zsolnay Kulturális Negyed pozitív megítélését.

Forrás: ZSÖK - Fotó: archív