Borválogatással népszerűsítik a magyar borokat
2017. július 03. hétfő 10:30

"Elit borszalon" létrehozásával, borválogatással népszerűsíti a magyar borokat Magyarországon és külföldön a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Brazsil Dávid, a HNT főtitkára hétfőn az M1 aktuális csatornán.
Közölte, az "elit borszalon" válogatásából választják ki a piacoknak megfelelő tételeket.
Kiemelte: mivel idén a magyar borokat népszerűsítik a visegrádi országokban, a csehországi Oenoforum 2017 nemzetközi borversenyre 15 tételt neveztek. A legjobb vörösbor egy villányi cabernet franc, a legjobb desszertbor pedig egy tokaji 6 puttonyos aszú lett.
Hangsúlyozta, a magyar borokat, ezen belül a borturizmust a visegrádi országokban - különösen Lengyelországban - borbemutatóval szeretnék népszerűsíteni. Mindeközben belföldre is koncentrálnak, július 6-án Tokajban indul egy hat állomásos bormarketing roadshow - tette hozzá.
MTI - Fotó: MTI-fotó
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Töltőkábel okozott tüzet szerdára...
- Vaddisznóval ütközött egy Pécsről...
- Ollóval szúrta le az apját egy férfi...
- Állami intézmények informatikai...
- Jégeső, zivatar csaphat le Baranyára
- Költségvetési csalás miatt ítéltek el...
- Pécsi Arcok - Nyárády József, egy...
- Októberre befejeződik a Pécsi...
- Régi fényében kapja vissza Pécs a...
- Tizenkét évet kapott a pécsi G....