Szemétszállítás: visszamenőleg rendezték az ügyfelek egyenlegét, most állítólag stimmel
2018. szeptember 17. hétfő 16:15

Az NHKV Zrt. visszamenőleg minden ügyfél egyenlegét rendezte. Ez annyit tesz: az eddig befizetett és az NHKV Zrt. nyilvántartásában szereplő összegnek egyeznie kell, ha mégsem így lenne, akkor egyeztessünk!
Amennyiben a most kézhez vett számlák számlarészletező oldalán - a folyószámla-egyenleg ellenőrzésekor - az ügyfél által befizetett és az NHKV Zrt. által nyilvántartott egyenlegben eltérés van, folyószámla egyeztetés céljából az alábbi dokumentumok másolatát a Társaság részére kell elküldeni:
- csekken történő befizetés esetén az ügyfél által befizetett összes postai feladóvevény jól látható fénymásolatát,
- banki átutalás esetén az ügyfél által átutalással teljesített banki napokra vonatkozó bankkivonatok jól látható fénymásolatait, melyen szerepel:
· bankszámla tulajdonos neve, bankszámlaszáma,
· teljesített banki nap dátuma,
· átutalt összeg,
· az utaláskor feltüntetett közlemény,
· kedvezményezett bankszámlaszáma, amire az összeg átutalásra került.
Amennyiben a közlemény rovatban nem szerepelnek adatok Társaságunknak a befizetések beazonosítása és a pontos helyre történő könyvelése miatt szüksége van alábbi információkra:
· a kiegyenlíteni kívánt számla száma,
· a számlán szereplő felhasználó neve, vevőazonosító száma, felhasználási hely és címe.
A szükséges dokumentumokat az NHKV Zrt. részére levélben, e-mail-en ([email protected]) lehet elküldeni, vagy személyesen az ügyfélszolgálatra bevinni.
Forrás: BIOKOM
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Apa és fia rabolt ki egy férfit egy...
- Csípős éjszaka után kedden visszatér...
- Az első magyar női mentőápolót...
- Ha tűzoltónak menne, most szeretettel...
- Cserbenhagyó bringást keresnek a...
- Még el sem indult, máris késik egy...
- Orbán: ha felveszik Ukrajnát az...
- Tűz ütött ki Pécsett, egy kertvárosi...
- Nem kell félni az ártalmatlan...
- Ezer új autóbusszal bővítik a Volán...