Szemétszállítás: visszamenőleg rendezték az ügyfelek egyenlegét, most állítólag stimmel

2018. szeptember 17. hétfő 16:15

Szemétszállítás: visszamenőleg rendezték az ügyfelek egyenlegét, most állítólag stimmel

Az NHKV Zrt. visszamenőleg minden ügyfél egyenlegét rendezte. Ez annyit tesz: az eddig befizetett és az NHKV Zrt. nyilvántartásában szereplő összegnek egyeznie kell, ha mégsem így lenne, akkor egyeztessünk! 

 

Amennyiben a most kézhez vett számlák számlarészletező oldalán - a folyószámla-egyenleg ellenőrzésekor - az ügyfél által befizetett és az NHKV Zrt. által nyilvántartott egyenlegben eltérés van, folyószámla egyeztetés céljából az alábbi dokumentumok másolatát a Társaság részére kell elküldeni:

 

- csekken történő befizetés esetén az ügyfél által befizetett összes postai feladóvevény jól látható fénymásolatát,

 

- banki átutalás esetén az ügyfél által átutalással teljesített banki napokra vonatkozó bankkivonatok jól látható fénymásolatait, melyen szerepel:

· bankszámla tulajdonos neve, bankszámlaszáma,

· teljesített banki nap dátuma,

· átutalt összeg,

· az utaláskor feltüntetett közlemény,

· kedvezményezett bankszámlaszáma, amire az összeg átutalásra került.

 

Amennyiben a közlemény rovatban nem szerepelnek adatok Társaságunknak a befizetések beazonosítása és a pontos helyre történő könyvelése miatt szüksége van alábbi információkra:

· a kiegyenlíteni kívánt számla száma,

· a számlán szereplő felhasználó neve, vevőazonosító száma, felhasználási hely és címe.

 

A szükséges dokumentumokat az NHKV Zrt. részére levélben, e-mail-en ([email protected]) lehet elküldeni, vagy személyesen az ügyfélszolgálatra bevinni.

Forrás: BIOKOM