Nem a NAV kér személyes adatot telefonon
2017. július 18. kedd 11:08

Egy adózó bejelentése szerint valaki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és bankszámla-adatokat kér.
A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják utalni.
A NAV telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot! Kérik, hogy ha valaki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán, és semmiképpen se adja meg adatait! Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.
Forrás: NAV
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Letért az útról és felborult egy autó...
- Fagy, köd, ónos szitálás: ez vár ránk...
- Elindult a vasárnapig tartó...
- Áramot vezetett egy pécsi fémkapuba -...
- Első jelentkezőit várja a PTE...
- Így alakulnak a fenyőfaárak az idei...
- Megvannak az adatok, rengetegen...
- Karambol Bólynál: egy ember beszorult...
- Ma és kedden is megcsodálhatjuk a...
- Lángolt két garázs Baranyában,...

