Megszűnt a probléma a Telekom mobilhálózatában
2009. december 04. péntek 17:25
Az előfizetők azt tapasztalták, hogy a hívott fél nem elérhető, mintha ki lenne kapcsolva, így sok esetben a hangposta jelentkezett be. A hibából adódó, az átlagosnál nagyobb hálózati igénybevétel átmenetileg zavart okozhatott az SMS-ek továbbításában is.
A hiba észlelését követően a rendszerszállítóval közösen még éjjel azonnal megkezdődött a hibaelhárítás, amelynek eredményeként a szolgáltatás délután fél 4-re az ország egész területén helyreállt, fennakadások már csak egyedileg lehetségesek. Ilyen esetekben a hálózatra történő ismételt feljelentkezés érdekében a szolgáltató azt kéri, hogy az előfizető kapcsolja ki majd be készülékét.
A Telekom a helyzetben minden szükséges lépést megtett, és természetesen a hálózati hibából eredő kötelezettségeit is megvizsgálta. Ennek alapján megállapítható, hogy bár a szolgáltatás kiesése miatt kötbérfizetési kötelezettség nem áll fenn, de az ügyfeleket érintő, szokatlan és váratlan kényelmetlenségre tekintettel később részletezett módon előfizetőnként 10, hálózaton belül lebeszélhető percet biztosít díjmentesen. A díjmentes percek felhasználásáról a szolgáltató hamarosan további tájékoztatást ad.
A Magyar Telekom ezúton ismételten köszöni ügyfelei megértését és türelmét.
Forrás: Magyar Telekom
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Negyvenhat határsértőt tartóztattak...
- Fel a maszkokkal! Szombattól...
- Áttörte egy luxusautó a pécsi temető...
- Pécsi vállalkozások sora került...
- Pécsett is megszűnik a munkaügyi és a...
- Hétfőn a felhők mellett már...
- Volt egyszer egy Aranykacsa: hét...
- Egy héten át tartó rendőrségi razzia...
- Szerdától ritkábban járnak a...
- A Gienger egykori épületében...