Elégedettek vagyunk-e vagy sem?
2010. május 06. csütörtök 19:00

Csütörtöki sajtótájékoztatóján Páva Zsolt polgármester (képünkön) bejelentette, hogy a Nyugaton már alkalmazott minőségbiztosítási rendszer követelményeinek megfelelően a Városházán és a közhivatalokban kitett kérdőíveken kérdezik meg a polgárokat arról, hogy mennyire elégedettek az önkormányzat és hivatalainak tevékenységével.
Pécs első embere hozzátette, hogy a városban még nem készült ilyen jellegű felmérés a közhivatalok tevékenységével kapcsolatban; ez az első lépés az ebben a ciklusban felállítani szándékozott városi minőségbiztosítási rendszer kialakítása felé.
A kérdőívben feltett öt kérdésre anonimitásuk megtartása mellett válaszolhatnak a városlakók. A cél az, hogy a hivatalok munkatársai gyors, pontos és szakszerű ügyintézés keretében állhjanak az ügyeiket intéző polgárok rendelkezésére.
Ezzel a felméréssel párhuzamosan - személyes megkeresés formájában - indul egy másik is, amelyben a város szolgáltatócégeivel kapcsolatban kérik ki a lakosság véleményét.
Az egyebek mellett a Tettye Forrásház Zrt., a Biokom Kft., a közlekedési és a temetkezési vállalat tevékenységéről, annak színvonaláról készülő, nem reprezentatív kutatás célja ugyanaz, mint az előbbi esetben: az ügyfelek elégedettsége (vagy ennek ellenkezője) pozitív (illetve negatív) jelzés lehet az önkormányzat felé, hogy megfelelően látja el feladatait.
H. L. B.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Zivatarokra, villámlásra figyelmeztet...
- Késéssel közlekednek a vonatok a...
- Baranyában is programokkal várják a...
- Miután a párját lecsukták, a most...
- Beszorult egy ember a roncsok közé...
- Pécs egyik látványossága is lehetne a...
- Tűz ütött ki egy baranyai házban, a...
- Ennyi volt: leállnak a pogányi...
- Volt egyszer egy Tejbisztró:...
- Megérkeztek az ötös lottó...