Elégedettek a pécsiek a városi cégek szolgáltatásaival egy felmérés szerint
2015. június 18. csütörtök 13:52

Telefon kérdezték májusban a pécsieket arról, mennyire elégedettek a városi cégek szolgáltatásaival. A válaszok pozitívak voltak, derült ki Páva Zsolt, Pécs polgármestere csütörtökön tartott sajtótájékoztatóján.
A Szocio-Gráf Piac és Közvéleménykutató Intézet által végzett felmérés során telefonon vették fel a kapcsolatot a város lakóival. Arra voltak kíváncsiak, mennyire elégedettek a pécsiek a városi cégek szolgáltatásaival. A megkérdezettek között volt fiatal, idős, egyedülálló, házas és gyermekes egyaránt. A hulladékgazdálkodással, a vízszolgáltatással, a városüzemeltetéssel, a fűtéssel, a közlekedéssel, a kegyeleti szolgáltatással, a vásárcsarnokkal és a piacokkal kapcsolatban tettek fel különböző kérdéseket.
Páva Zsolt, Pécs polgármestere szerint a pozitív megítélést három tényező befolyásolhatta. Az egyik, hogy kifejezetten elvárják, hogy az első mindig a pécsi polgár legyen, a másik, hogy a város visszavette a cégek irányítását, így hatékonyabban tudnak működni, illetve az elmúlt években a pécsi közgyűlés automatikusan díjat emelt, ez idén viszont már nem történt meg. Ennek kapcsán kiemelte többek között a vízdíj csökkentését.
A legnagyobb kedvező változás szerint a helyi autóbusz-közlekedés esetében tapasztalható. Tizenhat év után nőtt az utasok száma, ami a buszcsere-programnak is köszönhető.
A válaszokból az is kiderült, hogy javult a szolgáltatások minősége, illetve hatékonyabbá vált a kommunikáció a cégek és a fogyasztók között.
EQM
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Drákói szigorra számíthatnak...
- Éjszakai expresszel is utazhatunk...
- Mutatjuk, kik nyerték meg az...
- Baranyában is készülnek a nemzeti...
- Egyre több az ügy, de állják a sarat...
- A bringások számára is számos...
- Pénteken lesz a virágvásár a Kossuth...
- A világon csak a Mecsekben...
- Tűz ütött ki Pécsett, egy kertvárosi...
- Kamionnal ütközött egy kisteherautó a...