A fogyasztóvédelemhez kerülnek a víziközművel kapcsolatos panaszok
2012. július 04. szerda 11:10
A Tettye Forrásház Zrt. képviselői és a Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségének munkatársai szakmai kerekasztal beszélgetést tartottak június 29-én. A jövőben a lakossági felhasználók tekintetében a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségek látják el a víziközmű társaságok feletti felügyeleti jogkört.
A Felügyelőség hivatali helyiségében tartott találkozót a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. CCIX. törvény várható júliusi hatályba lépése indokolta. A változás a gyakorlatban azt jelenti, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság válik jogosulttá eljárni az elszámolásra, számlázásra, díjfizetésre vagy mérésre, valamint a víziközmű-szolgáltatás korlátozásával vagy felfüggesztésével kapcsolatos rendelkezések lakossági felhasználókkal szembeni megsértése esetén.
A Felügyelőség munkatársai a víziközmű-szolgáltatásról szóló törvény vonatkozó rendelkezésein túl ismertették a július végén módosuló fogyasztóvédelmi törvény közszolgáltatókat érintő részeit. A szolgáltató képviselői hozzátették a gyakorlati tapasztalataikból merített felvetéseiket.
Az egyeztetés során elhangzott, hogy a szolgáltató a korábbi gyakorlatot folytatva a jövőben is kiemelt hangsúlyt fektet a felmerülő fogyasztói panaszok rendezésére. A társaság alapvető célja teljes egészében megegyezik a felügyelőség alapvető célkitűzésével, amely a magas szintű fogyasztói elégedettség elérésének felel meg.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Megszűnnek az esők, szombaton már a...
- A házasság érvénytelenségének egyes...
- Repültek a kukák, dőltek a leanderek...
- Lámpatisztogatóból lett majdnem...
- Buszbaleset szemtanúit keresik a...
- Állatorvosi ügyelet a hétvégén...
- Vandál pusztítás a Barbakánnál:...
- Kérés nélkül is kapnak gondosórát a...
- Új eszközzel gyarapodott a...
- Pécsi kórházban látták utoljára a...