A fogyasztóvédelemhez kerülnek a víziközművel kapcsolatos panaszok
2012. július 04. szerda 11:10
A Tettye Forrásház Zrt. képviselői és a Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségének munkatársai szakmai kerekasztal beszélgetést tartottak június 29-én. A jövőben a lakossági felhasználók tekintetében a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségek látják el a víziközmű társaságok feletti felügyeleti jogkört.
A Felügyelőség hivatali helyiségében tartott találkozót a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. CCIX. törvény várható júliusi hatályba lépése indokolta. A változás a gyakorlatban azt jelenti, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság válik jogosulttá eljárni az elszámolásra, számlázásra, díjfizetésre vagy mérésre, valamint a víziközmű-szolgáltatás korlátozásával vagy felfüggesztésével kapcsolatos rendelkezések lakossági felhasználókkal szembeni megsértése esetén.
A Felügyelőség munkatársai a víziközmű-szolgáltatásról szóló törvény vonatkozó rendelkezésein túl ismertették a július végén módosuló fogyasztóvédelmi törvény közszolgáltatókat érintő részeit. A szolgáltató képviselői hozzátették a gyakorlati tapasztalataikból merített felvetéseiket.
Az egyeztetés során elhangzott, hogy a szolgáltató a korábbi gyakorlatot folytatva a jövőben is kiemelt hangsúlyt fektet a felmerülő fogyasztói panaszok rendezésére. A társaság alapvető célja teljes egészében megegyezik a felügyelőség alapvető célkitűzésével, amely a magas szintű fogyasztói elégedettség elérésének felel meg.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Nem látjuk őket, de az éneküket...
- Szeptembertől ismét emelkedik a...
- Pontyokból érkezett utánpótlás két...
- Rengeteg pénzt fizetett vissza a MÁV...
- Zivatarokra, jégesőre figyelmeztetnek...
- A pécsi börtönnél is működik az...
- Kétnapos búcsúra várják a híveket a...
- Idén már 61 ember veszítette életét...
- Nevelőszülői képzést indít Baranyában...
- Szerdán este minden kiderül a pécsi...