A biztosító gyorsítja a kárrendezést

2010. június 07. hétfő 14:52

A kárrendezés gyorsítása érdekében ahol lehet, az Allianz a telefonos ügyfélszolgálat segítségével rendezi a károkat. Az ügyfelek érdekében elrendelt emelt létszámmal működő telefonos ügyfélszolgálatnak, valamint a kárszakértők átcsoportosításának köszönhetően a kárfelmérők folyamatosan a szokásosnál kétszer-háromszor több szemlézést tudnak elvégezni. Emellett tovább gyorsítja a folyamatokat, hogy a kárszakértők és az őket támogató munkatársak hétvégén, és túlórában is dolgoznak.

Az eddig beérkezett kárbejelentések alapján az ítéletidő elsősorban a Pest megyében pusztított, azonban jelentős károk keletkeztek városunkban is: Pécsről 1.281 káreseményt jelentettek az áradások miatt.

Az Allianz a kárbejelentéseket folyamatosan fogadja minden csatornán, azaz Interneten a www.allianz.hu weblapon, telefonos ügyfélszolgálaton az éjjel-nappal, hívható 40-421-421-es telefonszámon, valamint fiókhálózatunkon keresztül.

(mti)