A biztosító gyorsítja a kárrendezést
2010. június 07. hétfő 14:52
A kárrendezés gyorsítása érdekében ahol lehet, az Allianz a telefonos ügyfélszolgálat segítségével rendezi a károkat. Az ügyfelek érdekében elrendelt emelt létszámmal működő telefonos ügyfélszolgálatnak, valamint a kárszakértők átcsoportosításának köszönhetően a kárfelmérők folyamatosan a szokásosnál kétszer-háromszor több szemlézést tudnak elvégezni. Emellett tovább gyorsítja a folyamatokat, hogy a kárszakértők és az őket támogató munkatársak hétvégén, és túlórában is dolgoznak.
Az eddig beérkezett kárbejelentések alapján az ítéletidő elsősorban a Pest megyében pusztított, azonban jelentős károk keletkeztek városunkban is: Pécsről 1.281 káreseményt jelentettek az áradások miatt.
Az Allianz a kárbejelentéseket folyamatosan fogadja minden csatornán, azaz Interneten a www.allianz.hu weblapon, telefonos ügyfélszolgálaton az éjjel-nappal, hívható 40-421-421-es telefonszámon, valamint fiókhálózatunkon keresztül.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Összeütközött két autó a Mecsekben,...
- Iskolába indult, aztán nyoma veszett...
- Jogerősen is elítélték a volt pécsi...
- Fának hajtott, súlyosan megsérült egy...
- Gyűlnek a felhők, szerdán zivatarokra...
- Konkoly Zsófia bronzérem után ezüstöt...
- Bánki Erik: tarthatatlan, felháborító...
- Krízisközpontot nyitott Pécsett a...
- Pedofilgyanú a bólyi plébánián,...
- Önkéntes beteglátogatókat toboroz a...