Várják a hívásokat a rezsicsökkentéssel kapcsolatban

2013. január 19. szombat 08:23

A rezsicsökkentéssel kapcsolatos esetleges panaszokkal a lakóhely vagy a fogyasztási hely szerinti illetékes területi fogyasztóvédelmi felügyelőséghez kell fordulni - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

A hatóság hangsúlyozta: a jelenlegi jogszabályi előírások szerint mielőtt a fogyasztó megkeresi a fogyasztóvédelmi felügyelőséget, az érintett szolgáltatónál kell kérnie panasza kivizsgálását. Ha nem fogadja el a szolgáltató válaszát, akkor célszerű a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni.


A fogyasztóvédelmi hatóság arra számít, hogy februárban, illetve azt követően érkeznek majd panaszok, megkeresések a felügyelőségekhez a 10 százalékos rezsicsökkentés ügyében.

Minden bejelentést kivizsgálnak, az illetékes felügyelőség megnézi, hogy a jogszabályokban meghatározottakat alkalmazta-e a szolgáltató - hangsúlyozta a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

 

(mti)