Szigorú költségvetés a Sziget Fesztiválon
2010. április 06. kedd 12:57
A költségcsökkentés keretében tavaly színpadokat vontak össze, állami segítséget kértek, miközben megerősített külföldi reklámkampánnyal és speciális diákkedvezményekkel próbálták fenntartani a látogatottságukat - emlékeztetettek a lapban.
"A 390 ezres látogatószámával és 150 millió forintos nyereségével a válság dacára üzleti szempontból a tavalyi volt az eddig legsikeresebb Sziget Fesztivál, ez talán részben azoknak a válságkezelő intézkedéseknek is köszönhető, amelyeket megléptünk" - mondta a lapnak Gerendai Károly.
Gerendai Károly a tavalyi siker ellenére az eddigi jelekből nehéz évre számít az idén. "Gyakorlatilag kőbe véstük a Sziget költségvetését, amely nem haladhatja meg a tavalyi 2,65 milliárd forintot, csak egyetlen esetben, ha olyan nemzetközi sztárt sikerülne idehívni, aki jelentős többletlátogatót vonzana a rendezvényre" - mondta a Világgazdaságnak Gerendai Károly.
Az idén még nagyobb hangsúlyt helyeznek a külföldi promócióra: közvetlen reklámra mintegy 400 ezer eurót költenek, a különböző együttműködésekkel a nemzetközi kampány értéke meghaladhatja az egymilliót.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Fagylaltkuponokat rejtenek el...
- Azt kamuzta egy cég, hogy Suzukival...
- Javában tart az őznász - Óvatosan a...
- Baranyai sípmestert választottak egy...
- TOP-on: Matyi, Varga és Wenckheim
- Autóval ütközött egy motoros Orfű...
- A hét végéig még pótlóbuszozhatunk a...
- Megérkeztek az ötös lottó...
- Rendkívüli bejelentés: több mint...
- Dzsingi, azaz Varga Béla egyszer száz...