Az interneten már többen hirdetnek mint a lapokban
2014. március 04. kedd 17:53
Az online ma már a második legnagyobb szelet a hazai reklámtortában is - írja a Marketing és Média című szaklap. A Magyar Reklámszövetség a korábbi évek bejelentéseinél jóval korábban, a társszövetségekkel együtt ma mutatta be a 2013. évi reklámköltési adatokat. Immáron 14. alkalommal gyűjtötték össze a piaci adatokat.

A reklámtorta túlnyomó részének alapját a korábbi éveknek megfelelően a szakmai szervezetek adatgyűjtése képezi - idén a televíziós és rádiós reklámköltéseket az adott szektorok szakmai szervezetei külön gyűjtötték.
Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke, és Hivatal Péter, az MRSZ alelnöke elmondta, hogy a korábbi évekhez hasonlóan, a médiatípusok nagy része körében auditált adatok alapján születtek meg a számok, ahol az auditált adatok beszerzésére nem volt lehetőség, ott a szakmai szervezetek szakértői becsléseket használtak a reklámköltés nagyságának meghatározására.
Az adatok gyűjtésében résztvevő társszövetségek közül Novák Péter, az IAB Hungary elnöke azt emelte ki, hogy a digitális reklám szempontjából mérföldő a 2013. év, "hiszen immár a második legnagyobb szelete a reklámpiacnak. Az előrejelzések szerint javuló gazdasági környezet várakozásunk szerint további növekedést hoz a digitális marketing és média számára." Novák Péter azt is mondta, hogy a számok alapján nagyon komolyan növekedet a mobilreklámozás is.
Forrás: mmonline.hu
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Hideg éj után felhős napunk lesz...
- Tragédia Baranyában: tóba fulladt egy nő
- Ennyi volt: leállnak a pogányi...
- Tavaly négyszáz sérüléses balesetet...
- Ragadozók tízezreit telepítették a...
- Meghosszabbították a nevezést a...
- Megható levelet írt egy pécsi szülő a...
- Nepomuki Szent János ünnepére készül...
- Vádat emeltek egy baranyai drogbanda...
- Csökkent a 30 perc feletti késéssel...