Cseh Tamásnak állítanak emléket
2010. március 27. szombat 20:14

A budapesti Corvin tetőn kialakított alkalmi stúdióban a napokban kezdte el Török Ferenc új tévéjátéka, az Apacsok forgatását. A Bereményi Géza és Kovács Krisztina azonos című drámáján alapuló forgatókönyv a 40-es évekig visszanyúló magyar indián-mozgalmak egy szakaszát eleveníti fel. A történet egy izgalmas politikai krimi, egyfajta besúgó-sztori, amely napjainkban kezdődik, de visszanyúlik 1961-ig, a korai Kádár-korszakig.
A film alapjául szolgáló színdarabot tavaly márciusban mutatta be a fővárosi Radnóti Színház, amely a MMKA, az OKM, a TV2, a Libri és az OTP mellett a Katapult Film produkciójában készült alkotás egyik fő támogatója is egyben. A film producerei Bálint András és Angelusz Iván. A főbb szerepekben olyan neves színművészek játszanak majd, mint Csányi Sándor, Szervét Tibor, Csomós Mari, Bálint András, Gazsó György, Schneider Zoltán, Vajdai Vilmos, Wéber Kata, Marjai Virág vagy a Moszkva térből ismert főszereplő-páros: Karalyos Gábor és Balla Eszter. A díszleteket Stark Attila street-art művész és Gauder Áron készítik, a film zeneszerzője Zságer Balázs.
A tévéjáték Cseh Tamásnak állít emléket, így az ő dalaiból is elhangzik majd néhány. Az Apacsok Török Ferenc harmadik tévéjátéka. A korábbi mindkét alkotása, a Csodálatos vadállatok és a Koccanások is díjat nyert a Magyar Filmszemlén. A tervek szerint a filmet idén ősszel láthatja majd a közönség először a mozikban, majd pedig a TV2 tűzi műsorára, vélhetően 2010. október 23-án.
Képünkön Cseh Tamás.
Forrás: storyonline.hu - Fotó: blikk.hu
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Több mint fél évszázada kezdték...
- Ködös, hűvös, borult nap vár ránk kedden
- Pécsen is elindul a súlyos beteg...
- Emléktáblát avattak a pécsi...
- Csaknem húsz éve volt utoljára havas...
- Két autó ütközött Pécs határában, az...
- Új életre kel a Széchenyi téren az...
- Pécsi születésű újonc is meghívót...
- Agresszív szatír tartja rettegésben...
- Lottó, lottó, a heti remény: itt van...

