Cipőbotrány Kurt Cobain körül
2008. március 23. vasárnap 12:55

A gyártás már elkezdődött, a limitált darabszámú széria nyáron, a cég századik születésnapjára szervezett kampány idején kerül a piacra - jelentette a The Daily Swarm című zeneipari szakportál. Az ügyről egyebek mellett a brit New Musical Express is beszámolt - írja a Ma.hu.
A tekintélyes zenei hetilap portálján megjelent cikkhez fűzött olvasói kommentárok alapján a Nirvana-rajongók többsége elutasítja az ötletet. "Csak a márka felpolírozása a cél. Az egésznek semmi köze a zenéhez" - írta egyikük.
"Gusztustalan kizsákmányolás és éppen azoknak az eszméknek a tagadása, amelyekben Cobain hitt. Tehetséges zenészként kellene emlékeznünk rá, nem pedig brandként" - jegyezte meg egy másik olvasó.
Van persze, akinek tetszik a cipőterv: "Nagyon jó ötlet, már alig várom, hogy szerezzek egy párat." A centenáriumi reklámkampányban más halott zenészeket - például Ian Curtist, a Joy Division frontemberét és Sid Vicioust, a Sex Pistols basszusgitárosát - is beveti a Converse, Cobain szerepeltetéséhez pedig hozzájárult felesége, Courtney Love.
Nem úgy, mint egy másik cipős cég, a Dr. Martens tavaly tavaszi kampányához, amely Love akkori nyilatkozata szerint az ő tudta nélkül indult.
Ma.hu
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Nagy kiterjedésű tarlótűzzel küzdenek...
- Három pécsi drogdílert is...
- Országszerte zajlik az aratás,...
- Lottó, lottó, a heti remény: itt van...
- Csaknem négyszáz gyermek...
- Robbanás volt Pécsett, a Király...
- Három éve várja a vevőket az új pécsi...
- Lezártak egy sávot az M6-oson és az...
- Rangsor: ezek a vizek adták a legtöbb...
- Tetőzik a Duna Mohácsnál, gyorsan...