Új ügyfélszolgálat lesz a távolsági buszvégállomáson

2011. október 26. szerda 12:53

Új ügyfélszolgálatot alakít ki a Pannon Volán Zrt. a pécsi autóbuszállomás várótermén belül, a korábbi elővételi pénztár és az információs pult helyén. A leendő ügyfélszolgálat kivitelezési munkálatai az utasok megértésének is köszönhetően zavartalanul folynak.

Ezekben a hónapokban az elővételi jegy- és bérletpénztár az állomás épületénél, az utas peronhoz közel ideiglenesen elhelyezett konténerben működik, a jegyek és bérletek megvásárlására három ablaknál van lehetőség.

Az információs szolgáltatás az ügyfélszolgálat kialakításának ideje alatt az épületen belül, a forgalmi szolgálatnál várja az érdeklődőket. A Pannon Volán Zrt. új ügyfélszolgálatát a jövő év januárjában átadják az utazóknak.