Új ügyfélszolgálat lesz a távolsági buszvégállomáson
2011. október 26. szerda 12:53
Új ügyfélszolgálatot alakít ki a Pannon Volán Zrt. a pécsi autóbuszállomás várótermén belül, a korábbi elővételi pénztár és az információs pult helyén. A leendő ügyfélszolgálat kivitelezési munkálatai az utasok megértésének is köszönhetően zavartalanul folynak.
Ezekben a hónapokban az elővételi jegy- és bérletpénztár az állomás épületénél, az utas peronhoz közel ideiglenesen elhelyezett konténerben működik, a jegyek és bérletek megvásárlására három ablaknál van lehetőség.
Az információs szolgáltatás az ügyfélszolgálat kialakításának ideje alatt az épületen belül, a forgalmi szolgálatnál várja az érdeklődőket. A Pannon Volán Zrt. új ügyfélszolgálatát a jövő év januárjában átadják az utazóknak.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Baleset miatt teljes útzár van a 6-os...
- Napos, késő nyárias napunk lesz...
- Beszámoló az egészségkasszáról
- A Boban Markovic Orchestar is...
- Állatorvosi ügyelet a hétvégén...
- Csaknem megduplázódott a vadbalesetek...
- Elhunyt a legendás pécsi tanár, Vörös...
- Vera filmje: egy pécsi fiatal nő...
- Váltófutásban értek csúcsra a...
- Ez volt Baranyában a legszárazabb...