Új ügyfélszolgálat lesz a távolsági buszvégállomáson
2011. október 26. szerda 12:53
Új ügyfélszolgálatot alakít ki a Pannon Volán Zrt. a pécsi autóbuszállomás várótermén belül, a korábbi elővételi pénztár és az információs pult helyén. A leendő ügyfélszolgálat kivitelezési munkálatai az utasok megértésének is köszönhetően zavartalanul folynak.
Ezekben a hónapokban az elővételi jegy- és bérletpénztár az állomás épületénél, az utas peronhoz közel ideiglenesen elhelyezett konténerben működik, a jegyek és bérletek megvásárlására három ablaknál van lehetőség.
Az információs szolgáltatás az ügyfélszolgálat kialakításának ideje alatt az épületen belül, a forgalmi szolgálatnál várja az érdeklődőket. A Pannon Volán Zrt. új ügyfélszolgálatát a jövő év januárjában átadják az utazóknak.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Élőláncot alkotva keresnek egy...
- Úgy tűnik, a Hunyadi utcában...
- Zivatarokra, villámlásra figyelmeztet...
- Késéssel közlekednek a vonatok a...
- Mutatjuk, mire hajtanak a NAV...
- Lottó, lottó, a heti remény: itt van...
- Baranyában is programokkal várják a...
- Miután a párját lecsukták, a most...
- Pécs egyik látványossága is lehetne a...
- Beszorult egy ember a roncsok közé...