Új ügyfélszolgálat lesz a távolsági buszvégállomáson
2011. október 26. szerda 12:53
Új ügyfélszolgálatot alakít ki a Pannon Volán Zrt. a pécsi autóbuszállomás várótermén belül, a korábbi elővételi pénztár és az információs pult helyén. A leendő ügyfélszolgálat kivitelezési munkálatai az utasok megértésének is köszönhetően zavartalanul folynak.
Ezekben a hónapokban az elővételi jegy- és bérletpénztár az állomás épületénél, az utas peronhoz közel ideiglenesen elhelyezett konténerben működik, a jegyek és bérletek megvásárlására három ablaknál van lehetőség.
Az információs szolgáltatás az ügyfélszolgálat kialakításának ideje alatt az épületen belül, a forgalmi szolgálatnál várja az érdeklődőket. A Pannon Volán Zrt. új ügyfélszolgálatát a jövő év januárjában átadják az utazóknak.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Pécsi gyalogosgázolás szemtanúit...
- Mesélnek a képek, merengünk a múltak...
- Mediterrán hangulat T. Varga László...
- Orbán Viktor: fel kell készülni, hogy...
- Csaknem fél évszázada nyitották meg a...
- Megérkezett az utolsó Leopard, teljes...
- Vastapssal díjazta a közönség a Pécsi...
- Megérkeztek az ötös lottó...
- Már tényleg unalmas: újabb ködös,...
- Orbán Viktor Mohácson: hadüzenet a...

