Új szolgáltatást indít a Tettye Forrásház
2017. április 06. csütörtök 13:30

A cég a jövőben elektronikus úton, automatikus rendszerüzenetekben is tájékoztatást ad a felhasználóknak a leolvasással, illetve a szolgáltatás-ellenőrzéssel kapcsolatos hasznos információkról.
A folyamatos rendszerfejlesztések sorában bevezetett új kényelmi szolgáltatással a társaság célja, hogy a lehető leggyorsabban tájékoztassa az ügyfeleket és tovább gyorsítsa az ügyintézést.
Azok az ügyfelek, akik megadják e-mail címüket a társaságnak, a leolvasást követően automatikus üzenetet kapnak a szakember által rögzített vízmérő-állásról és a soron következő leolvasás időpontjáról (utóbbiról a társaság egyébként a kiküldött számlákban, illetve társasházi plakátokon ad tájékoztatást). Ugyancsak ily módon tájékoztatnak a leolvasás elmaradása esetén, és így értesítik az érintetteket arról is, ha a szakember valamilyen problémát, például szakadt plombát talált a vízmérőnél, vagy vízelöntést, sérült létrát az aknában.
A Tettye leolvasói mobilalkalmazásban gyűjtik az e-mail címeket, amelyeket a társaság erre a szolgáltatásra használ fel. A leolvasók mellett áprilistól már a szolgáltatás ellenőrzését végző munkatársaik is speciális készülékkel érkeznek a helyszínre; az ott felvett, felhasználó által aláírt jegyzőkönyvet pedig helyben kinyomtatják és átadják, vagy e-mailben küldik meg az ügyfélnek.
Forrás: Tettye Forrásház Zrt.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Forradalmi műtét a PTE Klinikai...
- Vicze Csilla szerint Péterffy Attila...
- Faragott kettős kereszt emlékeztet a...
- 18 millió forint jut a Diákhitel2...
- Ne legyen határtalan a türelem a...
- Újabb havazás éri el délután Baranya...
- Áramot vezetett egy pécsi fémkapuba -...
- Ma és kedden is megcsodálhatjuk a...
- Félmilliárd forintra pályázhatnak az...
- Megvannak az adatok, rengetegen...

