Új szolgáltatást indít a Tettye Forrásház
2017. április 06. csütörtök 13:30

A cég a jövőben elektronikus úton, automatikus rendszerüzenetekben is tájékoztatást ad a felhasználóknak a leolvasással, illetve a szolgáltatás-ellenőrzéssel kapcsolatos hasznos információkról.
A folyamatos rendszerfejlesztések sorában bevezetett új kényelmi szolgáltatással a társaság célja, hogy a lehető leggyorsabban tájékoztassa az ügyfeleket és tovább gyorsítsa az ügyintézést.
Azok az ügyfelek, akik megadják e-mail címüket a társaságnak, a leolvasást követően automatikus üzenetet kapnak a szakember által rögzített vízmérő-állásról és a soron következő leolvasás időpontjáról (utóbbiról a társaság egyébként a kiküldött számlákban, illetve társasházi plakátokon ad tájékoztatást). Ugyancsak ily módon tájékoztatnak a leolvasás elmaradása esetén, és így értesítik az érintetteket arról is, ha a szakember valamilyen problémát, például szakadt plombát talált a vízmérőnél, vagy vízelöntést, sérült létrát az aknában.
A Tettye leolvasói mobilalkalmazásban gyűjtik az e-mail címeket, amelyeket a társaság erre a szolgáltatásra használ fel. A leolvasók mellett áprilistól már a szolgáltatás ellenőrzését végző munkatársaik is speciális készülékkel érkeznek a helyszínre; az ott felvett, felhasználó által aláírt jegyzőkönyvet pedig helyben kinyomtatják és átadják, vagy e-mailben küldik meg az ügyfélnek.
Forrás: Tettye Forrásház Zrt.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- A Mecsekről száguldott Pécs...
- Szerdán még kitart a kánikula, aztán...
- Érdemes szerdán korán kelni, csodát...
- Állatorvosi ügyelet az ünnepen...
- Pécsett munkaversennyel, Mohácson...
- Szobrot kap a pécsi bányaló
- A pécsi püspöki palota, a kincstár is...
- Felföldi László mutat szentmisét...
- Három hónapja eltűnt egy fiú Baranyából
- Több kocsival járnak a Mecsek IC-k ma...