Továbbra sem nyitnak ki az önkormányzat cégeinek ügyfélszolgálatai - Így érhetik el őket

2021. március 19. péntek 14:07

Továbbra sem nyitnak ki az önkormányzat cégeinek ügyfélszolgálatai - Így érhetik el őket

A koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében hozott kormányzati intézkedésekkel összhangban március 26-ig zárva tart a pécsi önkormányzat cégeinek Búza téri központi ügyfélszolgálati pontja.  

 

Ez a gyakorlatban a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt., a Pécsi Közterület-felügyelet, a Dél-Kom Nonprofit Kft., a Tettye Forrásház Zrt. és a Pétáv Pécsi Távfűtési Kft. ügyfélszolgálatát érinti. A korlátozás ezeknek a cégeknek valamennyi ügyfélszolgálati irodájára kiterjed.​

 

PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft.


A központi ügyfélszolgálati iroda és a Magyar Lajos utcai iroda nyitva tartása is szünetel, ezért a Pétáv ügyfelei a távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket telefonon, e-mail-ben, vagy társaságunk online ügyfélszolgálatán intézhetik.

Telefonos ügyintézés és hibabejelentés: 72/ 503-402

Telefonos ügyfélszolgálatukat

· hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,

· csütörtökön 7 órától 19 óráig,

· pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.

Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között.

Kérik ügyfeleiket, hogy lakáson belüli hibát csak abban az esetben jelentsenek be, ha az élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztet. Ilyen esetekben társaságunk a lehető legrövidebb időn belül megkezdi az elhárítást.

Elektronikus levelezési cím:

[email protected]

E-ügyfélszolgálat:

https://ugyfelszolgalat.petav.hu/

 

 

A Biokom és a Dél-Kom NKft.

 

A koronavírus fertőzés terjedésének megakadályozása érdekében előreláthatólag a 2021. március 26-ig tartó időszakban a személyes ügyfélfogadás a Biokom és Dél-Kom Nonprofit Kft. minden ügyfélszolgálatán és ügyfélképviseletén szünetel.

 

Munkatársaink e-mailen, levélben vagy telefonon készséggel állnak ügyfeleink szíves rendelkezésére.

 

Levelezési cím: 7632 Pécs, Siklósi út 52.

e-mail címek: [email protected]
[email protected]

Telefon számok hívhatóak hétfő-csütörtök 8.00-16.00 illetve pénteken 8.00-14.00-ig:
72/502-101
72/502-111
72/805-385

 

A Dél-Kom esetében:

postacím: 7602 Pécs, Pf. 176.

call center száma: 72/805-410
központi elektronikus levélcím: [email protected]

 

Ez idő alatt a hulladékszállítás és a lomtalanítás a megszokott rendben működik tovább, a hulladékudvarok pedig a szokásos nyitvatartás szerint állnak a lakosság rendelkezésére. A hulladékudvarokban és kökényi telephelyünkön azonban a zsákos komposzt értékesítés szünetel.

 

A Pécsi Köztemető ügyfélszolgálata (Pécs, Siklósi út 43.)


Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy - a koronavírus fertőzés kockázatának csökkentése érdekében - a Pécsi Köztemető személyes ügyfélszolgálata kizárólag temetéssel összefüggő ügyintézés kapcsán működik, előzetes időpontfoglalást követően.

 

Minden egyéb ügyintézés (sírhelymegváltás, sírgondozás, stb.) csupán telefonon és e-mailben történhet.

 

· A személyes ügyintézésre előre foglaljanak időpontot és csak különösen indokolt esetben keressék fel személyesen az ügyfélszolgálatot. A teljeskörű temetési szolgáltatás ügyintézése történhet ONLINE (elektronikus) módon, ezzel is minimalizálva az esetleges fertőzést. Az online ügyintézés iránti kérelmét e-mailben a [email protected] címen terjesztheti elő, vagy szándékát jelezheti a 72/805-440-es és a 72/805-445-ös telefonszámokon. Az elektronikus ügyintézést segítő eszközök: e-mail cím, nyomtató, netbank ÉS scanner vagy okostelefon.

· A temetés ügyintézése során ügyintézőikhez családonként legfeljebb 2 fő mehet be, kizárólag szájmaszkban (ügyfélirodák, ravatalozók, toalett), az épületen belül nem lehetséges várakozni. A kézfertőtlenítés belépéskor biztosított. A hozzátartozók és a cég munkatársai egészségének védelme érdekében az asztalokon átlátszó műanyag védőfalak lettel elhelyezve.

· Legyünk figyelemmel idős hozzátartozóinkra. Lehetőség szerint meghatalmazással intézzük a számukra fontos és a sírhelyekkel kapcsolatos tennivalókat.

 

TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt.

 

A járványhelyzet súlyosbodása és az elrendelt korlátozások miatt határozatlan ideig zárva marad a Búza téri közös ügyfélszolgálati iroda, szünetel a társaság személyes ügyfélfogadása. Az előrefizetős kártyás vízmérők feltöltésére - szigorú egészségvédelmi intézkedések mellett - szűkített idősávban, hétfőtől péntekig 9.00-10.00 óra között továbbra is lehetőség van.

 

A nyomtatványokat, iratokat levélben (7602 Pécs, Pf. 33), vagy e-mailben várjuk ([email protected]), a víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügyek intézése telefonon, elektronikusan biztosított.

- ügyfélszolgálat: 80/811-111, 72/421-700 (hétfő, kedd, szerda, péntek: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-20.00)

- műszaki hibabejelentés: 72/421-799 (0-24 óráig)

- online ügyfélszolgálat: tettyeforrashaz.hu/uszi

 

A leolvasás, a bekötési és mellékvízmérő-csere, szakszerűségi vizsgálat nem áll le, a TETTYE FORRÁSHÁZ szakemberei az óvintézkedéseket betartva, maszkban keresik fel a felhasználási helyeket - az elkövetkező hetekben főként a családi házas övezeteket.

Ha valaki a járvány miatt mégsem szeretné beengedni a leolvasót, vagy a mérőcserére érkező szakembereket, gond nélkül megteheti: kérjük, jelezze társaságunknak telefonon vagy e-mailen (80/811-111, [email protected]; [email protected]).

Az elhalasztott mérőcseréket később pótoljuk, elmaradt leolvasás esetén pedig az ügyfél becsült számlát kap (ha a számlán szereplő aktuális leolvasási időszak végéig nem jut el mérőállás cégünkhöz). Ebben az időszakban nem követi kötbér, ha zárva marad az ajtó.

 

Mikor esedékes a leolvasás? A számlán, a cég weboldalán, vagy a társasházi plakáton ellenőrizhetjük, az e-mailcímmel rendelkező, regisztrált felhasználók automatikus értesítést kapnak.

 

Pécsi Vagyonhasznosító Zrt.

 

A társaság továbbra is azt kéri ügyfeleitől, hogy elektronikus, telefonos illetve postai úton intézzék ügyeiket az alábbi elérhetőségeken:

• e-mail cím: [email protected]

• telefon: 72/ 801 801

• postacím: 7603 Pécs, Pf. 158

EQM