Százezredik ügyfelét köszönti a pécsi okmányiroda
2013. szeptember 11. szerda 14:52

A közigazgatási reform részeként a járási hivatalok felállításának célja az ügyfélközpontú, ügyfélbarát közigazgatás megteremtése volt, ahol az állam mint szolgáltató jelenik meg, és amelynek jegyében nemcsak gyorsabban, hatékonyabban intézhetik az állampolgárok az ügyeiket, hanem ahol az emberek érzik, hogy az ügyintézők értük vannak és nem fordítva.
A pécsi járás az ország legnagyobbjai közé tartozik. Az országos szinten felállított 198 járási hivatal közül a pécsi hivatal az ötödik legnagyobb, mintegy 40 települést foglal magában, illetékességi területén közel 187 ezer állampolgár él, a hivatal több mint 210 kormánytisztviselőt foglalkoztat, akik valamennyien azon dolgoznak, hogy a lakosság életét az ügyintézés egyszerűsítésével és gyorsításával könnyebbé tegyék. A Pécsi Járási Hivatal kiemelt feladata az ügyfélszolgálati kultúraváltás megvalósítása. Az eddig több mint fél év alatt számos eredményt könyvelhettek el, amelyek a kezdeti reményeket is túlszárnyalták.
A hivatal Kossuth téri okmányirodájában szeptember 13-án, délelőtt fél tízkor ünnepélyes keretek között köszöntik a százezredik ügyfelet.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Orbán Viktor: meg fogjuk akadályozni...
- Gomolyfelhők zavarhatják vasárnap a...
- Megérkeztek az ötös lottó...
- Kötelező lehet a boltokban legelább...
- Mohácsi drogdílert kapcsoltak le a...
- Applikációval, egyszerűen intézhetik...
- Helyszínelés miatt állt le reggel a...
- Repültek a kukák, dőltek a leanderek...
- Idén is kinyitják Baranyában a...
- Ismét egy, a sínekre tett...