Megváltoztatja számlázási rendszerét az E.ON

2008. június 05. csütörtök 14:27

Az E.ON Energiaszolgáltató Kft. közleménye:

"Az E.ON Energiaszolgáltató Kft. korszerűsíti számlázási rendszerét: a számlázási rendszer váltás illeszkedik az E.ON országszerte követett fejlesztési tevékenységeinek sorába.

Az E.ON vállalatcsoport dél-dunántúli gázszolgáltató társaságánál számlázási rendszer átalakításra kerül sor. A nagyszabású fejlesztést követően lehetővé válik, hogy a vállalatcsoport minden ügyfelének adatait közös, egy-séges rendszerben kezelje.

A gázszolgáltató közel 300 ezer ügyfelét érintő változás több ügyféladatot módosít; a fogyasztási hely azonosítója tíz számjegyűre változik, és a partnerszám megnevezést kapja, valamint az ügy-felek új szerződés számot és új szerződéses folyószámla-számot kapnak. Az ügyintézésnél a jövőben erre az új partnerszámra kell majd hivatkozni.

A számlázási rendszer egységesítése a számlázási és ügyfélszolgálati rendet a dél-dunántúli gázszolgáltató régióban (Baranya, Tolna és Fejér megye) 2008. június 18-tól július 21-ig érinti. Az átállás ideje alatt a rendszert időszakosan le kell állítania a szolgáltatónak, július 4. és július 14. között az áram- és gázszolgáltatás teljes ügyfélkörét érinti, ekkor a szolgáltató részleges ügyfélszolgálattal tud ügyfelei rendelkezésére állni.

A számlázási rendszer váltás hogyan befolyásolja a személyes - és telefonos ügyfélszolgálat működését, valamint a mérőállás diktálás módját a dél-dunántúli gázszolgáltató régióban? Az átállás alatt a társaság személyes- és telefonos ügyfélszolgálatai a megszokott módon működnek, de csak a már korábban rögzített adatokról tudnak tájékoztatást adni.

A számlázás a dél-dunántúli gázszolgáltató társaságánál teljesen leáll. A mérőállás diktálás módját és ütemét nem befolyásolja, azaz a havonta mérőállást diktáló ügyfelek szokott módon (pl. telefonon, interneten. levelezőlapon) tudnak mérőállást diktálni. Az átállást követően a számlázás ütemezése és a leolvasás dátuma változatlan marad, azaz az eddig megszokott módon és időben történik.

Hogyan tájékoztatja a szolgáltató az ügyfeleket a változásról? Hol érdeklődhetnek az ügyfelek az átállásról? A változásokról minden dél-dunántúli földgázfogyasztó ügyfél részletes tájékoztató levelet és a rendszer újra-indítását követően első számlájával együtt számlamagyarázatot kap.

Ezen túlmenően a szolgáltató honlapján, a www.eon-hungaria.com ügyfélszolgálati oldalán kaphatnak bővebb információt az érdeklődők, illetve a szol-gáltató munkatársai készséggel állnak az ügyfelek rendelkezésére.

További információk:

Kazinczy Zsuzsanna, Fülöp Mária Vállalati kommunikáció Marketing E.ON Hungária Zrt. E.ON Hungária Zrt. Tel: +36 52 511 146 +36 1 472 3360
E-mail: [email protected] [email protected]
[email protected]"

E.ON Energiaszolgáltató Kft.