Közös bormarketingért a PTE és a Pannon Borrégió

2008. május 27. kedd 18:27

A PTE és a Pannon Borrégió néhány hónapja tárgyalásokat kezdett a Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet pécsi egyetemhez csatlakozása kapcsán, és több megbeszélést is folytatott a borrégió több településén egy közös marketingstratégia kidolgozásának érdekében.

A találkozók egyik legfontosabb eredménye az volt, hogy közös stratégiát sikerült felállítaniuk a partnereknek, amely mentén az oktatásban, a kutatás-fejlesztésben, illetve a bormarketing-borturizmust érintő kérdésekben is azonos elvek, célok mentén léphetnek előre.

„Úgy véljük, mielőbb ki kell alakítani a borrégiós közösségi marketingkommunikációs stratégiát, amely összhangban van az országossal, ugyanakkor megjeleníti a borvidékek és a borutak érdekeit is" - mondta el lapunknak Győrffy Zoltán, a PTE sajtószóvivője.

A fentiekkel összhangban a Pannon Borrégió és a PTE, remélhetőleg a négy borvidékkel, az öt borúttal és a helyi marketing-turisztikai szervezetekkel közösen konzorciumot kíván létrehozni a közösségi bormarketing és borturizmus célok megvalósításáért.

Egyúttal a konzorcium kezdeményezi a Pannon Borturisztikai Klaszter megalapítását is, amelynek szándéknyilatkozatát május 28-án, szerdán délután tervezik aláírni a PTE Rektori Hivatalában.

EQM