Épülő M6-os: "lehet egy felüljáróval több?"
2009. szeptember 04. péntek 11:54
Kirobbant a botrány a varázstintával kitöltött munkakönyvek miatt, folyamatos tulajdonjogi vitákról, trükközésekről hallani, az alagút-beszakadásokról nem is beszélve. Sokan kifogásolják, hogy fölöslegesen „furkálják" össze a dombokat, hiszen még a magas hegyek között kígyózó horvát autópályán sincs annyi alagút, mint amennyi nálunk lesz.
Újabban egy használaton kívüli vasúti pálya fölé felhúzott felüljáró borzolja a kedélyeket. A MÁV Pécs és Bátaszék közötti 64-es vonaláról van szó, amely a Mecsek keleti részének forgalmát szolgálta. A hatvanas években korszerűsítették utoljára, nem is csoda, hogy a kilencvenes évek végére kritikussá vált az állapota - emlékeztet a Szabad Föld.
Egy szakaszát lezárták, s a teljes leállás sem váratott sokáig. Azóta a természet visszahódította a területet, sok helyen belepte a föld a sínpárokat, fák nőttek ki a nyomvonalon.
Így van ez a most reflektorfénybe került Véménd és Palotabozsok közötti részen is, ahol az M6-os keresztezi a két települést összekötő vasútszakaszt és a vele párhuzamosan futó közutat. Ami legjobban felháborítja az embereket: súlyos pénzekből a sínek fölé is építettek felüljárót, vagyis nem vették figyelembe, hogy ott 1997 (!) óta nem jár vonat.
A teljes cikket elolvashatja itt: KLIKK!
Forrás: Szabad Föld Online
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- A vonatok több, mint háromnegyede...
- Halált okozó testi sértés miatt...
- Egy családba elég lehet két rádió,...
- Akár Pogányból is elrepülhetünk a...
- Elrajtolt a Mecsek-rali, a Pécs...
- Durva dolgok derültek ki a...
- Változás előtt: csütörtökön végre...
- Orbán Viktor ismertette a nemzeti...
- Vasárnapig tart a rendőrségi razzia...
- Brutális gyilkosság Pécsett:...

