RTL Klub: nagyon erős évet zártak tavaly
2008. január 15. kedd 14:02
Annak ellenére őrizték meg pozíciójukat, hogy 2000 óta a három földfelszíni sugárzású csatorna (a Magyar Televízió egyes csatornája, az RTL Klub és a TV2) közönségaránya nyolcvanról hetven százalékra csökkent a hirdetők számára lényeges, 18 és 49 közötti korosztályban - mondta Németh Marika kutatási igazgató.
Megjegyezte: míg a konkurrens kereskedelmi adó ez idő alatt 11,5 százalékos veszteséget volt kénytelen elkönyvelni, náluk 4,4 százalék ez az arány; míg 2000-ben 209 estén voltak nézettebbek a TV2-nél, tavaly már 342 alkalommal, a tavalyi év 20 legnézettebb adása közé pedig csupán egyetlen TV2-es fért be 19 RTL-produkció közé - sorolta..
Szólt arról is: annak ellenére javítottak valamelyest eredményeiken, hogy Európa-szerte - és Magyarországon is - visszaszorulóban vannak a nagy csatornák.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- A Baranyában fészkelő fekete...
- Mi lesz veled, uránvárosi piac? A...
- Itt van Marco Rossi kerete - négy...
- Minden iskolába megérkeztek az...
- Leáll a tévé, a telefon és az...
- Több mint hatezer új hallgatója lesz...
- Szeptember 5-ig lehet jelentkezni az...
- Valóság lehet az álom: egy új klinika...
- Tragédiával indul a hét: gázolt a...
- Baranyában is pusztítják a...