Kampány indult hazánk népszerűsítéséért
2009. július 12. vasárnap 16:28
A közös kezdeményezés eredményeként az országot és a fővárost népszerűsítő plakátok kerültek a Budapest Airport területén található felületekre.
Az akcióban közreműködő partnerként részt vesz a repülőtéren található hirdetési felületek értékesítésével megbízott cég, a Clear Channel Outdoor Hungary is.
Az akció keretében a BA összesen 27 turisztikai imázs-posztert helyezett el a ferihegyi repülőtér nyilvános területein.
Az elhelyezett hirdetések harmonikusan illeszkednek a Magyar Turizmus Zrt., valamint a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. turisztikai imázskampányába. A plakátok mindegyike azt üzeni az utazóközönségnek, hogy Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni.
A kezdeményezők célközönségnek tekintik a Budapesten nagyon rövid időt töltő, várakozó, átszálló utasokat is, akiket szeretnének Magyarországra visszatérő turistaként viszontlátni.
Az akció csaknem teljes költségvetését a Budapest Airport biztosítja.
MTI Eco
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Baleset miatt teljes útzár van a...
- Döntött a Fidesz pécsi csoportja,...
- Lángolt két garázs Baranyában,...
- Aki nagyon unja már a borult, ködös...
- Egy héten át tartó rendőrségi razzia...
- Dr. Papp Lászlóra emlékeztek a PTE...
- Lottó, lottó, a heti remény: itt van...
- Változott a buszok menetrendje, már...
- Iszapömlés: tíz vádlottat mondtak ki...
- Megvannak az adatok, rengetegen...

