Kampány indult hazánk népszerűsítéséért
2009. július 12. vasárnap 16:28
A közös kezdeményezés eredményeként az országot és a fővárost népszerűsítő plakátok kerültek a Budapest Airport területén található felületekre.
Az akcióban közreműködő partnerként részt vesz a repülőtéren található hirdetési felületek értékesítésével megbízott cég, a Clear Channel Outdoor Hungary is.
Az akció keretében a BA összesen 27 turisztikai imázs-posztert helyezett el a ferihegyi repülőtér nyilvános területein.
Az elhelyezett hirdetések harmonikusan illeszkednek a Magyar Turizmus Zrt., valamint a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. turisztikai imázskampányába. A plakátok mindegyike azt üzeni az utazóközönségnek, hogy Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni.
A kezdeményezők célközönségnek tekintik a Budapesten nagyon rövid időt töltő, várakozó, átszálló utasokat is, akiket szeretnének Magyarországra visszatérő turistaként viszontlátni.
Az akció csaknem teljes költségvetését a Budapest Airport biztosítja.
MTI Eco
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Két autó ütközött, lezártak egy...
- 85 ezer gyermek szünidei...
- Minden fontos információ elérhető a...
- Ilyen volt egykoron egy bazi nagy...
- Kapu Tibor szerint az űrben is...
- Aki átfestette Lenin portréját
- Tizedszer rendezik meg a Bőköz...
- Egy héten át tartó rendőrségi razzia...
- Idegen férfi neszezésére ébredt egy...
- Horvátország leghosszabb hídján is...