A kampányigazgató cége szakértett a kormánynak
2009. január 02. péntek 17:26
Több mint kétmillió forintot kapott egy szakértői anyag elkészítéséért Szigetvári Viktor cége, amelyet az MSZP korábbi kampányigazgatója 2007-ben alapított a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet két vezetőjével - tudta meg a Magyar Nemzet.
A Kormányszóvivői Iroda által megküldött, ötmillió forint alatti szerződések listájának tanúsága szerint a Szigetvári és Társai Kommunikációs Kft. több mint kétmillió forintot kapott egy júliusban megrendelt szakértői anyagért - olvasható a lap pénteki számában. A megbízás szerint a legalább hatvan oldal terjedelmű elemzés a Dél-alföldi régió nagytelepülései 2000-2006 közötti szociográfiai, demográfiai és infrastrukturális helyzetének változását vizsgálta.
A Magyar Nemzet megjegyzi: Szigetvári Viktor - aki 2001-ben került az MSZP-hez, s éveken keresztül dolgozott Gyurcsány Ferenc mellett - az említett céget a Szonda Ipsos két vezetőjével, Levendel Ádám elnök-vezérigazgatóval és Sterk Péter vezérigazgatóval közösen alapította.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Lesz minden a héten: egy kis ízelítőt...
- Egy hónapon át nem a Keleti lesz a...
- Dráma születhet a mohácsi csatáról
- Nagybúcsúját ünnepelte a Pécsi...
- Nem sikerült újraéleszteni, elhunyt a...
- Jöhet egy kis nosztalgia? Pécsi...
- Lángoló autó világította be a határt...
- A püspöki palota, a kincstár is...
- Zivatarokra, jégesőre figyelmeztetnek...
- Három hónapja eltűnt egy fiú Baranyából