Áprilistól tilos luxuscikket reklámozni
2011. március 22. kedd 08:25
Pekingben a jövőben nem reklámozhatók utcai plakátokon a luxuscikkek, és a hirdetésekből el kell tűnniük az autók, a lakások, vagy például a borok reklámjában gyakran használt mennyei, luxus és csúcsminőség szavaknak.
A pekingi ipari és kereskedelmi kamara április közepéig adott haladékot a cégeknek, hogy a plakátokat eltávolítsák a kínai főváros utcáiról. Azt követően átszámítva 800 ezer forint feletti bírság vár azokra a cégekre, amelyek megszegik az előírásokat.
Hasonló intézkedést hoztak a dél-kínai metropoliszban, Csungkingban (Chongqing), ott az ingatlanreklámoknál vezettek be korlátozásokat.
Elemzők rámutattak: az intézkedésekkel a kínai vezetésnek nyilvánvalóan az a célja, hogy a luxuscikkek reklámozásával ne mélyüljön tovább a szakadék a szegények és a gazdagok között.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Négyes karambol miatt lezárták a...
- Megérkeztek az ötös lottó...
- Itt a fordulat: eső, szél, lehűlés...
- Megadták a kilövési engedélyt, a...
- Visszatért Pécsre Páva Zsolt:...
- Egy hónapon át tartó razziába kezd a...
- Orvosi bravúr Pécsett: egy teljesen...
- Még egy hétig nem a Keletibe érkeznek...
- Ismét nemzetközi tangóünnepet...
- TCR World Tour: Michelisz Norbert...