Áprilistól tilos luxuscikket reklámozni
2011. március 22. kedd 08:25
Pekingben a jövőben nem reklámozhatók utcai plakátokon a luxuscikkek, és a hirdetésekből el kell tűnniük az autók, a lakások, vagy például a borok reklámjában gyakran használt mennyei, luxus és csúcsminőség szavaknak.
A pekingi ipari és kereskedelmi kamara április közepéig adott haladékot a cégeknek, hogy a plakátokat eltávolítsák a kínai főváros utcáiról. Azt követően átszámítva 800 ezer forint feletti bírság vár azokra a cégekre, amelyek megszegik az előírásokat.
Hasonló intézkedést hoztak a dél-kínai metropoliszban, Csungkingban (Chongqing), ott az ingatlanreklámoknál vezettek be korlátozásokat.
Elemzők rámutattak: az intézkedésekkel a kínai vezetésnek nyilvánvalóan az a célja, hogy a luxuscikkek reklámozásával ne mélyüljön tovább a szakadék a szegények és a gazdagok között.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Ennyi volt: leállnak a pogányi...
- Több mint egy hónapja hiába keresnek...
- Pénteken lesz a virágvásár a Kossuth...
- Aki szereti a sört, annak a Pécsi...
- Kusturica avatta fel Pécs főterét
- Elvonul a vihar, pénteken már...
- Belenézhetünk a Mohácson ötszáz éve...
- Megmentette egy tízéves, pécsi kisfiú...
- Petrétei a tévé székházának 2006-os...
- Tűz ütött ki egy komlói társasház...