Ügyfélszolgálatot alakítanak ki a távolsági autóbusz-állomáson
2011. szeptember 21. szerda 11:54
Az utazók színvonalasabb kiszolgálása érdekében ügyfélszolgálat kialakítása mellett döntött a Pannon Volán ZRt. menedzsmentje. A pécsi autóbusz-állomás várótermén belül létesülő ügyfélszolgálat kivitelezési munkálatai megkezdődnek, így szeptember 26-tól, hétfőtől, az utasok kiszolgálása nem az eddig megszokott helyen történik.
Az állomás épületéhez, az utasperonhoz közel ideiglenesen konténert helyeznek el, az elkövetkezendő hónapokban ebben kapnak helyet az elővételi jegy- és bérletpénztárak. A jegyek és bérletek megvásárlására három ablaknál lesz lehetőség.
Az információ az átalakítás ideje alatt az épületen belül, a forgalmi szolgálatnál működik. A zavar elkerülése érdekében a változásokra információs táblákkal hívják fel a figyelmet, de az érdeklődők számára a szolgálattevők, különösen az első napokban, szóbeli tájékoztatást is adnak.
Az időpont kiválasztását az utasokhoz igazították, ugyanis az autóbusz-állomás bérlet- és jegypénztáraiban - elsősorban a tanévkezdés miatt - augusztus vége, szeptember eleje a leginkább forgalmas időszak, ezekben a napokban sok ezren vásárolják meg a havi távolsági buszbérleteiket.
Miután a bérletvásárlási hullám befejeződött, megkezdődhet a váróteremben, a korábbi elővételi pénztár és az információs pult helyén, az új ügyfélszolgálat kialakítása. A váróterem többi része természetesen a munkálatok ideje alatt is az utasok rendelkezésére áll. A Pannon Volán ZRt. új ügyfélszolgálatát a tervek szerint december végéig átadják az utazóknak.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Volt egyszer egy Tejbisztró:...
- Ennyi volt: leállnak a pogányi...
- Munkalehetőségek egy kihívásokkal...
- Már több mint félmillióan küldték...
- Több mint másfél hónapja hiába...
- Tévéostrom: a baranyai rendőrök úgy...
- Alapításuk 150. évfordulóját...
- Csípős éjszaka után zivatarok...
- Megérkeztek az ötös lottó...
- Megdőlt egy szakállas országos...