Szünetel a polgármesteri hivatalban a személyes ügyintézés - Határozatlan ideig
2021. március 08. hétfő 17:59

A járványhelyzetre tekintettel a Pécsi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-e, keddtől megváltozik: a személyes ügyintézés a rendelkezés visszavonásáig szünetel, közölte az önkormányzat.
Kivétel az Anyakönyvi Hivatal, amelyet személyesen szerdán 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni, valamint a területi szociális központok , amelyeket ugyancsak szerdán egységesen 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni.
Az ügyfelek csak a belső bejárati ajtóig mehetnek be, a folyosókon nem tartózkodhatnak.
Azt kérik mindenkitől, hogy lehetőség szerint az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák.
A hatósági területen működő szervezeti egységek átvételi pontokat működtetnek, ahol azon polgárok, akiknek nincs elektronikus elérhetősége, illetve olyan ügytípusban kívánnak eljárni, ahol a jogszabály előírja a személyes megjelenési kötelezettséget, kérelmeiket, beadványaikat átadhatják.
A rendelkezés a gyakorlatban a Hatósági Főosztályt, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztályt és a területi Szociális Központokat érinti.
EQM
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Áramot vezetett egy pécsi fémkapuba -...
- Karambol Bólynál: egy ember beszorult...
- Ma és kedden is megcsodálhatjuk a...
- Tizenhárom határsértő ellen...
- Baranya legsportszerűbb csapatait...
- Két baranyai városban is akcióznak a...
- Téglaszállító kamionnal ütközött egy...
- Házibuliból indult élete első...
- Egy héten át tartó rendőrségi razzia...
- Windischmann Dávid hátát nézte a...

