Szünetel a polgármesteri hivatalban a személyes ügyintézés - Határozatlan ideig

2021. március 08. hétfő 17:59

Szünetel a polgármesteri hivatalban a személyes ügyintézés - Határozatlan ideig

A járványhelyzetre tekintettel a Pécsi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-e, keddtől megváltozik: a személyes ügyintézés a rendelkezés visszavonásáig szünetel, közölte az önkormányzat. 

 

 


Kivétel az Anyakönyvi Hivatal, amelyet személyesen szerdán 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni, valamint a területi szociális központok , amelyeket ugyancsak szerdán egységesen 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni.

Az ügyfelek csak a belső bejárati ajtóig mehetnek be, a folyosókon nem tartózkodhatnak.

 

Azt kérik mindenkitől, hogy lehetőség szerint az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák.


A hatósági területen működő szervezeti egységek átvételi pontokat működtetnek, ahol azon polgárok, akiknek nincs elektronikus elérhetősége, illetve olyan ügytípusban kívánnak eljárni, ahol a jogszabály előírja a személyes megjelenési kötelezettséget, kérelmeiket, beadványaikat átadhatják.

A rendelkezés a gyakorlatban a Hatósági Főosztályt, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztályt és a területi Szociális Központokat érinti.

EQM