Szünetel a polgármesteri hivatalban a személyes ügyintézés - Határozatlan ideig
2021. március 08. hétfő 17:59
A járványhelyzetre tekintettel a Pécsi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-e, keddtől megváltozik: a személyes ügyintézés a rendelkezés visszavonásáig szünetel, közölte az önkormányzat.
Kivétel az Anyakönyvi Hivatal, amelyet személyesen szerdán 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni, valamint a területi szociális központok , amelyeket ugyancsak szerdán egységesen 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni.
Az ügyfelek csak a belső bejárati ajtóig mehetnek be, a folyosókon nem tartózkodhatnak.
Azt kérik mindenkitől, hogy lehetőség szerint az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák.
A hatósági területen működő szervezeti egységek átvételi pontokat működtetnek, ahol azon polgárok, akiknek nincs elektronikus elérhetősége, illetve olyan ügytípusban kívánnak eljárni, ahol a jogszabály előírja a személyes megjelenési kötelezettséget, kérelmeiket, beadványaikat átadhatják.
A rendelkezés a gyakorlatban a Hatósági Főosztályt, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztályt és a területi Szociális Központokat érinti.
EQM
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Motorosgázolás szemtanúit keresik a...
- Felhős napunk lesz szombaton, záporok...
- Tűzhelyen felejtett étel miatt...
- Ismét téliesre fordult az időjárás,...
- Ahol a pécsi munkásosztály sztriptízt...
- Megkérdeztük, bekerült-e a mohácsi...
- Javában zajlik a lomtalanítás...
- Szili Katalin: minden magyar számít,...
- Késve érkezik a reggeli Mecsek IC a...
- És akkor Pécsett egyszer csak Kádár...