Szünetel a polgármesteri hivatalban a személyes ügyintézés - Határozatlan ideig
2021. március 08. hétfő 17:59

A járványhelyzetre tekintettel a Pécsi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-e, keddtől megváltozik: a személyes ügyintézés a rendelkezés visszavonásáig szünetel, közölte az önkormányzat.
Kivétel az Anyakönyvi Hivatal, amelyet személyesen szerdán 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni, valamint a területi szociális központok , amelyeket ugyancsak szerdán egységesen 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni.
Az ügyfelek csak a belső bejárati ajtóig mehetnek be, a folyosókon nem tartózkodhatnak.
Azt kérik mindenkitől, hogy lehetőség szerint az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák.
A hatósági területen működő szervezeti egységek átvételi pontokat működtetnek, ahol azon polgárok, akiknek nincs elektronikus elérhetősége, illetve olyan ügytípusban kívánnak eljárni, ahol a jogszabály előírja a személyes megjelenési kötelezettséget, kérelmeiket, beadványaikat átadhatják.
A rendelkezés a gyakorlatban a Hatósági Főosztályt, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztályt és a területi Szociális Központokat érinti.
EQM
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Tetőzik a kánikula, aztán érkezik a...
- Hatalmas kamatot ígért egy pécsi...
- Gyalogost gázolt egy részeg sofőr...
- Ritka madár is gyűrűt kapott a...
- Árokba hajtott, s rommá tört egy autó...
- Vörös kódot léptettek életbe a hőség...
- Kommandósok csaptak le az illegális...
- Ma ünneplik a katolikusok...
- Emelkedett a koronavírus...
- Jön a Tabu Kupa: gyönyörű, régi...