Számít az adózók véleményére az APEH
2008. november 17. hétfő 10:48
"Elégedettségi felmérés indul november 17-étől az APEH ügyfélszolgálatain és honlapján. Az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk ugyanis fontos visszajelzést adhatnak az állami adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, a változtatandó területekről.
Az állami adóhatóság célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze. E törekvés jegyében számít az adózók véleményére az adóhivatal. November 17-étől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdésből álló kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről.
Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu Internetes oldalt. Az APEH nemrégiben megújult honlapjára kattintva is választ adhatnak az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésekre. Amennyiben azonban nincs ilyen tapasztalata az érdeklődőnek - mert interneten intézi adóügyeit - akkor a megváltozott honlapról mondhat véleményt.
A felmérés két hétig tart, a válaszokat pedig decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat azokról a területekről, ahol esetleges változtatásokra lenne szükség, hogy adóügyeinket még könnyebben és még rövidebb idő alatt végezhessük a jövőben."
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- A Mecsekről száguldott Pécs...
- A belváros legrégibb húsboltját...
- Újabb, évtizedek óta működő étterem...
- Ittas férfit fosztottak ki a mohácsi...
- A pécsi püspöki palota, a kincstár is...
- Állatorvosi ügyelet az ünnepen...
- Szerdán még kitart a kánikula, aztán...
- Egy hónapon át nem a Keleti lesz a...
- Napsütéses, meleg nap vár ránk kedden
- Lesz minden a héten: egy kis ízelítőt...