Számít az adózók véleményére az APEH
2008. november 17. hétfő 10:48
"Elégedettségi felmérés indul november 17-étől az APEH ügyfélszolgálatain és honlapján. Az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk ugyanis fontos visszajelzést adhatnak az állami adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, a változtatandó területekről.
Az állami adóhatóság célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze. E törekvés jegyében számít az adózók véleményére az adóhivatal. November 17-étől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdésből álló kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről.
Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu Internetes oldalt. Az APEH nemrégiben megújult honlapjára kattintva is választ adhatnak az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésekre. Amennyiben azonban nincs ilyen tapasztalata az érdeklődőnek - mert interneten intézi adóügyeit - akkor a megváltozott honlapról mondhat véleményt.
A felmérés két hétig tart, a válaszokat pedig decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat azokról a területekről, ahol esetleges változtatásokra lenne szükség, hogy adóügyeinket még könnyebben és még rövidebb idő alatt végezhessük a jövőben."
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Pénzzel teli tárcát talált két cigány...
- Orbán Viktor: vétójog nélkül nincs...
- Szállást keres szombaton a Szent...
- Ilyen volt Pécsett a karácsony előtti...
- Ismét Konkoly Zsófia lett az év...
- A következő helyszíneken és...
- Állatorvosi ügyelet a hétvégén...
- Megint a szokásos: köd és felhők...
- Megérkezett Pécsre Betlehemből a...
- Csak az ügyeletes gyógyszertárak...

