Máskor fog csengetni a vízmérő-leolvasó
2015. április 20. hétfő 13:18
A megszokottól eltérő hónapokban érkezik mostantól több ezer lakásba a vízmérő leolvasó, és az is előfordulhat, hogy nem a jól ismert szakember csenget. Áprilistól ugyanis változik a vízmérő leolvasás megszokott ütemezése a Tettye Forrásház Zrt. szolgáltatási területén.
Ezentúl is évente kétszer várhatóak a szakemberek, hogy rögzítsék a hideg vizes mérők állását, ám a legtöbb helyen új hónapokban kopogtatnak majd.
Szinte mindenkit érint a módosítás, amelyről - az új féléves időpontokkal együtt - levélben is értesítik az ügyfeleket. Az aktuális leolvasási időszakokat egyébként a vízdíjszámlánkon is nyomon követhetjük, a szolgáltató a társasházi plakátok mellett a számlán is jelzi, mikor esedékes a következő leolvasás.
Rendszeresen előfordul, hogy illetéktelenek a társaság nevével visszaélve, magukat leolvasónak kiadva vagy vízminőség-vizsgálatra hivatkozva próbálnak a lakásokba bejutni - a változás kapcsán a szolgáltató most különösen fokozott figyelemre int. Amennyiben bizonytalan, hogy a Tettye szakembere kereste fel, hívja ügyfélszolgálatukat a 72/421-700-as számon, ügyintézőik készséggel azonosítják az egyedi azonosítóval is ellátott igazolvánnyal rendelkező leolvasót.
A leolvasási rendszer frissítését a folyamatos szolgáltatásfejlesztés részeként vezeti be a Tettye Forrásház. 2012 szeptemberétől a korábban használatos papíralapú jegyzőkönyv helyett a leolvasók korszerű, intelligens készüléken (és időbélyeggel, helyinformációval ellátott fényképen) rögzítik az adatokat. A készülék a műholdas helymeghatározás révén a bejárt útvonalakról is pontos információkat ad, amely tapasztalatokat hasznosítva racionalizálták a leolvasást és tervezték újra a körzeteket.
Az ügyfelek igényei és elvárásai szerint végzett folyamatos fejlesztés részeként a Tettye Forrásház Zrt. call centere is megújult - áprilistól új technikai háttérrel működik telefonos ügyfélszolgálatuk, a választható menüpontok sorrendje is megváltozott.
A fejlesztés eredményeként a cég ezen a téren is minden igényt kielégítően megfelel a fogyasztóvédelmi előírásoknak - a beszélgetések például automatikus egyedi azonosítót kapnak -, átláthatóbb és gyorsabb a működés.
A cél, hogy a lehető legkisebbre szorítsák a várakozási időt. A betelefonálók a menüpont választása után átlagosan 20 másodperc után jutnak az ügyintézőhöz.
Ezekben a hetekben még zajlik a rendszer finomhangolása, a szolgáltató köszöni a felhasználók türelmét.
Forrás: Tettye Forrásház Zrt.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Heves zivatarok veszélyére...
- Kocsis Máté: lejárató kampány az...
- Dísznövény kiállítást és vásárt...
- Készülhetnek a dunaszekcsői...
- Fiatal rablók terrorizálták a...
- Pécsi áruházban is dedikált a magát...
- Nem drónok miatt kaptak éles...
- Juhász Dorka olasz bajnok lett a...
- Napról napra csökken a Duna...
- Aki szereti a sört, annak a Pécsi...