NEO FM néven indul az új adó a Sláger helyén
2009. október 29. csütörtök 10:04
Pályázatukban a 35 százalékos magyarzene-arány mellett azt is vállalták, hogy az adásidő legalább 30 százalékát "a hallgatói érdeklődést is kielégítő, színvonalas közszolgálati műsorszámok" teszik ki.
Az EST Media Group (EMG) és a radiocafé alkotta FM1 Konzorcium célja a nívós zenei tartalom mellett a kulturális és igényes műsorszolgáltatás, valamint az üzletileg is rentábilis működés biztosítása - ismételték meg korábbi közlésüket, paradigmaváltást ígérve azzal, hogy tartalmasabb, izgalmasabb és "emberközelibb" formátumban működnek.
Kádár Tamás, az EMG ügyvezetője előző nap arról beszélt az MTI-nek: az FM1 konzorcium keresi annak lehetőségét, hogyan tarthatja a médiatörvény előírásait nem sértve tulajdonosi portfoliójában a fővárosi radiocafé adót.
Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) szerdán a Fidesz, a KDNP és az MSZP által delegált tagok voksával határozott a két országos kereskedelmi rádió műsorszolgáltatási jogosultságának odaítéléséről; a döntést egyhangúlag hozták meg.
A kisebbik vételkörzetű, a lakosság 67 százalékát elérő - november 18-áig a Danubius Rádió által használt - frekvenciát az Advenio Zrt. nyerte el. A Sláger Rádió Zrt. vezérigazgatója a döntés után az MTI-vel azt közölte: az ügyben bírósághoz fordulnak.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Jön a pécsi buszos sztrájk: ezek a...
- Még hétfőn is számíthatunk esőre,...
- Nézze meg, hol bukkannak fel biztosan...
- Nevelőszülői képzést indít Baranyában...
- Ismét szakvezetéssel járhatjuk be a...
- Árhullám érkezik a Dunán, Mohácsnál...
- Szili Katalin: Székelyföld felemelése...
- Nyomtalanul eltűnt egy 34 éves pécsi...
- A munkáltató által vállalt béremelés...
- Több száz programmal várják a...