Lassan szobatiszták lesznek a reklámtévék
2010. augusztus 27. péntek 17:56
A médiahatóság vezetője pénteken az MTI-hez is eljuttatott közleményében hangsúlyozta: az Országos Rádió- és Televíziótestület (ORTT) célja, hogy a közkedveltségnek örvendő beszélgető show-k visszanyerjék "színvonalas szórakoztatást ígérő arcukat, és valamennyi pihenésre vágyó család számára kikapcsolódást nyújtsanak".
Szalai Annamária szerint a Mónika-show és a Joshi Bharat eredetileg a nézők könnyedebb szórakoztatását tűzte ki célul, könnyedség helyett azonban "egyre agresszívabb" epizódok kerültek ki az alkotók kezei közül. A feszített versengés erőszakos és több esetben megalázó jelenetek bemutatására sarkallta a csatornákat a színvonal és az igényesség növelése helyett - fűzte hozzá.
Kiemelte: a fentiek mellett a délutáni műsorokban egyre gyakrabban figyelmen kívül hagyták azt is, hogy ezeket az adásokat gyermekek is nézik.
Az említett műsorok miatt az ORTT-hez "folyamatosan özönlöttek a nézői panaszok" az utolsó két évben, a hatóság így 2009 nyarán javasolta a két kereskedelmi adó képernyőjének 12-12 órás elsötétítését. A két csatorna végül a nagy mennyiségben felhalmozódó büntetések miatt idén nyáron jelentette be a két műsor megszüntetését - közölte Szalai Annamária.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Három pécsi drogdílert is...
- Lezártak egy sávot az M6-oson és az...
- Országszerte zajlik az aratás,...
- Három éve várja a vevőket az új pécsi...
- Lottó, lottó, a heti remény: itt van...
- Csaknem négyszáz gyermek...
- Robbanás volt Pécsett, a Király...
- Kristállyal kereskedő baranyai...
- Tetőzik a Duna Mohácsnál, gyorsan...
- Rangsor: ezek a vizek adták a legtöbb...