Lassan szobatiszták lesznek a reklámtévék
2010. augusztus 27. péntek 17:56
A médiahatóság vezetője pénteken az MTI-hez is eljuttatott közleményében hangsúlyozta: az Országos Rádió- és Televíziótestület (ORTT) célja, hogy a közkedveltségnek örvendő beszélgető show-k visszanyerjék "színvonalas szórakoztatást ígérő arcukat, és valamennyi pihenésre vágyó család számára kikapcsolódást nyújtsanak".
Szalai Annamária szerint a Mónika-show és a Joshi Bharat eredetileg a nézők könnyedebb szórakoztatását tűzte ki célul, könnyedség helyett azonban "egyre agresszívabb" epizódok kerültek ki az alkotók kezei közül. A feszített versengés erőszakos és több esetben megalázó jelenetek bemutatására sarkallta a csatornákat a színvonal és az igényesség növelése helyett - fűzte hozzá.
Kiemelte: a fentiek mellett a délutáni műsorokban egyre gyakrabban figyelmen kívül hagyták azt is, hogy ezeket az adásokat gyermekek is nézik.
Az említett műsorok miatt az ORTT-hez "folyamatosan özönlöttek a nézői panaszok" az utolsó két évben, a hatóság így 2009 nyarán javasolta a két kereskedelmi adó képernyőjének 12-12 órás elsötétítését. A két csatorna végül a nagy mennyiségben felhalmozódó büntetések miatt idén nyáron jelentette be a két műsor megszüntetését - közölte Szalai Annamária.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Sikerrel járt a keresés, épségben...
- Élőláncot alkotva keresnek egy...
- Nagyot fog csalódni, aki napsugaras,...
- Ennyi volt: leállnak a pogányi...
- Késéssel közlekednek a vonatok a...
- Álomházasságot dúlt fel Ördög Nóri
- Úgy tűnik, a Hunyadi utcában...
- Pécs egyik látványossága is lehetne a...
- Beszorult egy ember a roncsok közé...
- Angliáig jutott a Mohácsi-szigetről...