Iskolai kampányt indított a Tej Terméktanács
2020. január 23. csütörtök 16:00

Csaknem 100 általános iskolára kiterjedően indított tejfogyasztást népszerűsítő kampányt a Tej Terméktanács - közölte a szervezet csütörtökön az MTI-vel.
A Van itthon tej című kampány célja, hogy megszerettesse a gyermekekkel a tej fogyasztását az iskolában is, bemutassa nekik a tejtermékek sokféleségét és szerepét az egészséges táplálkozásban, továbbá eloszlassa azokat a tévhiteket, melyek a tejtermékek előállításához, vagy fogyasztásához kapcsolódnak.
A mobil kiállításokon bemutatják egyebek mellett az iskolásoknak, hogyan kerül a tej az istállókból vagy a réten legelő tehenektől a boltok polcaira - írták. A
programot az egészségtudatos táplálkozással indokolták, hangsúlyozva, hogy az átadott ismeretek ösztönözhetik a gyermekeket a tejtermékek fogyasztására.
A rendezvényeken dietetikus magyarázza el például azt, mi a különbség a tej és a növényi alapú helyettesítő termékek között - mondta a közlemény szerint a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója, Harcz Zoltán.
Ezt követően izgalmas, érdekes játékokon keresztül ismerkedhetnek meg a gyermekek a tej- és tejtermékek fogyasztásának előnyeivel.
Azt várják a kampánytól, hogy segítségével tudatos fogyasztókká válnak az iskolások, akik felnőttként környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok alapján vásárolnak majd.
MTI
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Nyárból az őszbe: fordulat jön a...
- Már többszörös bajnok, s korosztálya...
- Késéssel járnak a vonatok a pécsi...
- Megadták a kilövési engedélyt, a...
- Villanyoszlopnak ütközött egy autó az...
- Töltőkábel okozott tüzet szerdára...
- Költségvetési csalás miatt ítéltek el...
- Több tanítványát is szexuálisan...
- Nemzeti konzultáció indul a Tisza-adóról
- A Pécsi Püspökség is programokkal...