Csehországban már megugrott az internetes reklámok értéke
2012. március 16. péntek 09:33
A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban - közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli.
A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo cég volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel.
Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos.
Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Hasba szúrta élettársát egy nő egy...
- Milliókat utaltak tévedésből egy...
- Pénteken lesz a virágvásár a Kossuth...
- Különös házasság: közbelépett a bíróság
- Még csütörtökön is hűvös, borongós...
- Pécsett a gyógymasszőr és webes...
- Gyalogos zarándoklatra hívja a...
- Indul a pécsi repülőgépgyár, a Magnus...
- Hétfőtől már naponta utazhatunk...
- Egymással vívtak roppant szoros...