Csehországban már megugrott az internetes reklámok értéke
2012. március 16. péntek 09:33
A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban - közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli.
A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo cég volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel.
Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos.
Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Ködös éj után egy kis napsütésre is...
- Még két hétig írható alá a nemzeti...
- Több mint fél évszázada kezdték...
- Zsákszámra önthetjük a palackokat az...
- A világ akkor is változik, ha nem...
- Agresszív szatír tartja rettegésben...
- Pontyok és ragadozók is érkeztek két...
- Még várják a jövő fényfestőinek, a...
- Az Újpest lesz a PMSC vendége a...
- Lottó, lottó, a heti remény: itt van...

