Vita a kormány kommunikációs 120 milliójáról
2008. április 06. vasárnap 11:07
Ágh Péter fideszes képviselő szerint az, hogy 120 milliárd forintot fordít a kormány a fogyasztóvédelem, a közlekedésbiztonság és az egészségügy területén elért eredmények megismertetésére, azt mutatja, nem a célok elősegítése érdekében költenek el ennyi pénzt.
Feltette a kérdést, hogy ha kommunikációra ilyen módon kell pénzt költeni, akkor miért vannak a minisztériumi sajtóosztályok, szóvivők, az egyes állami intézmények vezetői?
Ágh Péter szerint e kör feladata lenne, hogy a programok eredményeiről tájékoztatást adjon.
Hangsúlyozta, hogy a Fidesz szerint ennek a pénznek az ország mai nehéz gazdasági helyzetében több területen is lenne helye. Konkrét példaként a szentesi mentő-helikopter leszállóhelyet említette. Mint mondta, ez utóbbi megépítéséhez 90 millió forint kellene, ám erre hosszú ideje nincs meg a fedezet.
Ágh Péter pártjának azt a véleményét fogalmazta meg, hogy a kormánynak ugyan nincs ideje az ország ügyeivel foglalkozni, ám ha tanulmányokról, kommunikációról, ha luxus beszerzésekről van szó, akkor van idő a döntésre. A politikus szerint a kormányoldal képviselői - bár az ország mély gazdasági és szociális válságban van - egymással foglalkoznak, "saját magukkal, saját posztjaikkal, saját slusszkulcsaikkal, minden olyan dologgal, ami a hatalomhoz kapcsolódik, amellyel egymásba tudnak esetleg rúgni, de nem azzal vannak elfoglalva, hogyan lehetne segíteni az ország helyzetén".
A kormányszóvivői iroda az MTI-hez is eljuttatott közleményében úgy reagált, kabinet az elmúlt időszakban számos területen indított el változásokat, amelyek az emberek mindennapi biztonságát érintik. A jogszabályi változások és a célzott kampányok hatása már érzékelhető a közlekedésbiztonság, az igazságos közteherviselés és a fogyasztóvédelem területén - olvasható a dokumentumban.
A közlemény szerint a kabinet felelőssége és kötelessége nem csupán az, hogy ezeket a jogszabályi változásokat ismertesse, hanem az is, hogy felhívja az emberek figyelmét: a szabályok tiszteletben tartása és a tudatos állampolgári magatartás mindannyiunk számára kifizetődő. Erről szól a most indított kampány is - áll a dokumentumban.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Egy hónapon át nem a Keleti lesz a...
- Még mindig él a pécsi vásár mítosza,...
- Mini árhullám indult el Dunán: egy...
- Baumaxos termékekre is érvényesíthető...
- Hatvanöt éve csilingelt az utolsó...
- A Mecsekről száguldott Pécs...
- Három hónapja nem találnak egy...
- Itt a friss lista: ezek az orvosi...
- Mesélnek a képek, merengünk a múltak...
- Hatcsöcsű, Junoszty, Százéves: nagyon...