Új gyermekcsatornával bővült a tévés kínálat
2007. november 07. szerda 15:50
A napokban elindult a Kidsco Magyarországon. A nemzetközi hátterű gyermekcsatornát a Sparrowhawk Media, a DIC Entertainment (DIC) és a Corus Entertainment hozták létre. A csatornát Magyarország mellett Romániában, Oroszországban, Törökországban, Ukrajnában és Lengyelországban is ősszel indították el.
A Kidsco egy 24 órás, a hét minden napján fogható és több platformon alkalmazható csatorna, amely erőszaktól és reklámtól mentes környezetben szórakoztatja a gyermekeket, áll a közleményben.
A társaság vezetői szerint a kábelszolgáltatók részéről pozitív fogadtatást tapasztaltak, amit a minőségi tartalommal és a megfelelő szakmai háttérrel magyaráznak. A csatornán számos nemzetközi szinten ismert mesehős kalandjait (pl.: Babar, Franklin, Tintin, Rolie Polie Olie) követhetik nyomon a gyerekek.
Nem a Kidsco az egyetlen ősszel debütált gyermekcsatorna, október elején jelentették be, hogy Magyarországon is elindul az óvodásoknak szóló JimJam tévécsatorna. Ez utóbbit a Liberty Global európai tartalomszolgáltató vállalata, a Chellomedia, valamint a piacvezető, gyermekműsorgyártó és jogtulajdonos HIT Entertainment közös vállalkozásban üzemeltetik.
A két új adónak ugyanakkor olyan a hazai piacon közkedvelt csatornákkal kell versenyeznie, mint a piacvezetőnek tartott Minimax, illetve az üldözői, a Cartoonnetwork, a Jetix vagy a Nickelodeon.
Menedzsment Fórum
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Nézőpont Intézet: tovább növelte...
- Sztrájkba lépnek a pécsi buszsofőrök,...
- Szenzációs bejelentés: világhírű klub...
- Mi lesz veled, uránvárosi piac? A...
- Lerobbant munkagép miatt áll a...
- Véget ér a magyar rendőrök szolgálata...
- Valóság lehet az álom: egy új klinika...
- Tragédiával indul a hét: gázolt a...
- Tizenhárom új bemutatóval készül az...
- Hatalmas kamatot ígért egy pécsi...