Fogyasztók megtévesztése miatt bűnhődik a UPC
2007. november 16. péntek 15:03
A versenyhatóság ez év májusában indított eljárást a UPC Kft. ellen, mert azt gyanította, hogy a vállalkozás a telefon díjáról valamint a szolgáltatáshoz kapcsolódó hűségnyilatkozatról hiányos tájékoztatást adott közre.
Akciói során a UPC a televíziós és rádióreklámjaiban, illetve óriásplakátjain nem, vagy nem megfelelően tájékoztatta fogyasztóit arról, hogy a beígért kedvezmények csak hűségnyilatkozat aláírása fejében vehetők igénybe. A társaság reklámjaiból nem mindig derült ki az sem, hogy a kedvezményes havi díjak és belépési díjak igénybevételéhez mely programcsomagra kell előfizetni.
A UPC nem, vagy nem megfelelően közölte a fogyasztókkal sem azt, hogy a kedvezményes havidíjak csak egy ideig élnek, sem azt, hogy a kedvezményes időszak pontosan mennyi ideig tart. Ráadásul a jogsértéssel érintett reklámokban nem, vagy nem megfelelően szerepelt az az előírás, hogy bizonyos kedvezmények csak az új vagy a már meglévő előfizetőkre is vonatkoznak-e.
Mfor.hu
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Sztrájkba lépnek a pécsi buszsofőrök,...
- Nézőpont Intézet: tovább növelte...
- Szenzációs bejelentés: világhírű klub...
- Mi lesz veled, uránvárosi piac? A...
- Véget ér a magyar rendőrök szolgálata...
- Valóság lehet az álom: egy új klinika...
- Lerobbant munkagép miatt áll a...
- Tizenhárom új bemutatóval készül az...
- Tragédiával indul a hét: gázolt a...
- Megjöttek a friss adatok, ennyit...