A netes sajtó már a tévét is betámadta
2008. április 06. vasárnap 10:02
A hazai tévék honlapjainak - amelyek a hírekkel, információkkal szerzik a legtöbb olvasót maguknak - ma már olyan konkurensekkel kell vetélkedniük, mint a hazai látogatottsági versenyben éllovas Google keresőprogram vagy a harmadik-negyedik helyen álló YouTube fájlcserélő, mondta.
Hozzátette, a Google tavaly év végén Magyarországon (negyed év alatt egymillióról másfél millióra ugró felhasználói táborával) közel ötször annyi felhasználót mondhatott magáénak, mint a magyarországi tévés hírportálok mezőnyét vezető RTL Klub-híroldal. (Az RTL Klub-híroldal után holtversenyben ezüstérmes Magyar Televízió és hírTV, harmadik helyezett a TV2 portálja.)
"2008 a kihívás éve lesz: Magyarországon is felébredtek a televíziós társaságok" - adott prognózist a szakember, figyelmeztetve arra, hogy sem a régióban, sem az internet bölcsőjének számító Egyesült Államokban nem vált be az a felfogás, amely csupán az újságolvasás alternatívájaként kínálta a világhálót.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Elkészült az elemzés, itt a válasz...
- Pécsi mérnökök a vádlottak padján:...
- Egy hónapon át nem a Keleti lesz a...
- Még mindig él a pécsi vásár mítosza,...
- Augusztus 20. után sem zárt be a...
- Mini árhullám indult el Dunán: egy...
- Baumaxos termékekre is érvényesíthető...
- A Mecsekről száguldott Pécs...
- Vita a szúnoggyérítésről: a pécsi...
- Hatvanöt éve csilingelt az utolsó...