Új szolgáltatást indít a Tettye Forrásház
2017. április 06. csütörtök 13:30
A cég a jövőben elektronikus úton, automatikus rendszerüzenetekben is tájékoztatást ad a felhasználóknak a leolvasással, illetve a szolgáltatás-ellenőrzéssel kapcsolatos hasznos információkról.
A folyamatos rendszerfejlesztések sorában bevezetett új kényelmi szolgáltatással a társaság célja, hogy a lehető leggyorsabban tájékoztassa az ügyfeleket és tovább gyorsítsa az ügyintézést.
Azok az ügyfelek, akik megadják e-mail címüket a társaságnak, a leolvasást követően automatikus üzenetet kapnak a szakember által rögzített vízmérő-állásról és a soron következő leolvasás időpontjáról (utóbbiról a társaság egyébként a kiküldött számlákban, illetve társasházi plakátokon ad tájékoztatást). Ugyancsak ily módon tájékoztatnak a leolvasás elmaradása esetén, és így értesítik az érintetteket arról is, ha a szakember valamilyen problémát, például szakadt plombát talált a vízmérőnél, vagy vízelöntést, sérült létrát az aknában.
A Tettye leolvasói mobilalkalmazásban gyűjtik az e-mail címeket, amelyeket a társaság erre a szolgáltatásra használ fel. A leolvasók mellett áprilistól már a szolgáltatás ellenőrzését végző munkatársaik is speciális készülékkel érkeznek a helyszínre; az ott felvett, felhasználó által aláírt jegyzőkönyvet pedig helyben kinyomtatják és átadják, vagy e-mailben küldik meg az ügyfélnek.
Forrás: Tettye Forrásház Zrt.
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Két hármas karambol is történt a 6-os...
- Hatvan éve szentelték pappá Mayer...
- Sakálok tanyája lett Baranya - A...
- Lángoló garázst oltattak a tűzoltók...
- Csütörtökön ne induljon el túrzázni a...
- Nem minden baranyai virágurás...
- Zorró, Pipás Gyuszi fia, Manitu...
- Expresszvonatok indulnak Pécsről a...
- Csütörtökön végre már ismét...
- Ismét villámlásra, jégverésre...