Megváltozik a NAV ügyfélfogadási rendje
2017. április 10. hétfő 13:30
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Baranya Megyei Adó- és Vámigazgatóságának pécsi, központi ügyfélszolgálata április 15-étől új ügyfélfogadási rend szerint fogadja az ügyfeleket.
Az új ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 8.30 - 18.00
Kedd: 8.30 - 12.00
Szerda: 8.30 - 18.00
Csütörtök: 8.30 - 12.00
Péntek: 8.30 - 11.30
Ügyfélfogadási időben intézhető ügyek: általános tájékoztatás, adóhatósági igazolások kiadása, adókártya-ügyintézés , adószám-kiadás magánszemélyeknek és egyablakon kívüli adózóknak, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos tájékoztatás, adatlap-kitöltés, jogviszonnyal kapcsolatos tájékoztatás, a bejelentkező adatlapok feldolgozása, EGYKE adatlaphoz kapcsolódó tájékoztatás, törzsadat-kivonat kiadása, tájékoztatás az adószámla adatairól, adószámla-egyeztetés, adószámla-kivonat kiadása, bevallásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, POS befizetés, működő adóalanyi státusz visszaigazolása, 25 év alattiak 180 napos igazolásának, családi kedvezményes igazolások, földműves igazolások, külföldi közös igazolások kiadása, ügyfélkapu, csekk kiadás, ingyenes nyomtatványok, tájékoztató anyagok kiadása, beadványok átvétele, külföldiek és különös hatásköri adózók ügyintézése.
Forrás: NAV
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Motorosgázolás szemtanúit keresik a...
- Tűzhelyen felejtett étel miatt...
- Felhős napunk lesz szombaton, záporok...
- Szili Katalin: minden magyar számít,...
- Ahol a pécsi munkásosztály sztriptízt...
- És akkor Pécsett egyszer csak Kádár...
- Esküt tettek Tatán a PzH 2000 önjáró...
- Késve érkezik a reggeli Mecsek IC a...
- A régióban nálunk a legmagasabb az...
- Baranyai könyvelőiroda akadt fent a...