A jó egyetemnek is kell a cégér

2010. október 21. csütörtök 11:56

A jó egyetemnek is kell a cégér
Nagyüzem van a konferenciák tekintetében Pécsett: alig zárult a Rektorkonferencia, illetve a Határtalan Európa, csütörtökön újabb tanácskozás vette kezdetét a PTE Közgazdaságtudományi Karán, két napon keresztül ugyanis a III. Felsőoktatási Marketing Konferencia keretein belül hallgathatók előadások. Az esemény megnyitóján mutatták be a Pécsi Tudományegyetem gondozásában megjelent Egyetemi marketing című könyvet.

A Közgáz dísztermében összegyűlt hallgatóságot dr. Zeller Gyula, a PTE rektorhelyettese köszöntötte.

- Az országban az elsők között indítottuk el a marketingképzést. Az innovatív hozzáállás hosszú idő óta jellemzi az intézményt és ezt a tulajdonságunkat a jövőben is szeretnénk megtartani - mondta dr. Zeller Gyula.

A Pécsi Tudományegyetem jóvoltából nemrég új kötet látott napvilágot, Egyetemi marketing - marketing a felsőoktatásban címmel, melyet a csürtörtöki konferencia megynyitóján mutatott be a Törőcsik Mária-Kuráth Gabriella szerkesztőpáros.

- Egyre nagyobb a verseny az egyetemek között a hallgatók megnyeréséért, a marketingnek tehát helye van ezen a területen. Reméljük, hogy a könyv az intézmények vezetői számára segítséget jelent majd - fejezte ki reményét Törőcsik Mária, a kötet társszerkesztője.

A könyv huszonhét szerző írását tartalmazza, a témakörök közt fellelhető többek közt a nemzetközi trendek, a célcsoportok, a tandíj vagy éppen az internet.

- A mű szerkesztésekor alapvető szándék volt, hogy a szerzők ne csak elméleti, hanem gyakorlati tapasztalattal is rendelkezzenek, így az írók vezetői tapasztalattal is bírnak - ismertette az összeállítás alapelvét Kuráth Gabriella, a könyv társszerkesztője.

A III. Felsőoktatási Marketing Konferencia péntekig tart, a részletes program a http://www.felsooktatasmarketing.pte.hu/menu/21 linken érhető el.

Képünkön Kuráth Gabriella (balra) és Törőcsik Mária (jobbra) láthatók.

Palotás Péter - Fotó: Kováts Judit